  • 11. Data: 2009-04-03 19:06:10
    Temat: Re: Policja w pogoni za moto
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "Alti" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gr5m08$a4m$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Mystik" <m...@p...pl> napisał

    > A jakby Ci zaparkował na plecach przy prędkości 150kmh?
    > Ja osobiście miałbym żal i do LAPD jak i do motocyklisty.

    Jeżeli Policja by do takiego gościa strzelała i mnie postrzeliła, to miałbym
    pretensję do nich.
    Jeżeli jadą 250 metrów za takim gościem, to go nie ścigają, a jak rozumiem
    (bo chcę w to wierzyć), organizują akcję jego zatrzymania.
    Powtórzę, nie wiemy co się działo dalej. Jezeli jutro usłysze, że ścigał go
    jeden radiowóz przez 2 godziny po mieście i na końcu motocyklista wjechał w
    przystanek pełen dzieci, to przyznam Tobie rację, że winna była też Policja.
    Ale w tej chwili jedynym winnym zaistniałej sytuacji jest debil na
    motocyklu. Nie mylić z motocyklistą.

    pozdr.
    Mystik

  • 12. Data: 2009-04-03 19:48:31
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Kefir pisze:

    > Wlasnie, dzieki kolego. Bo ja chcialem zapytac co polecacie na pierwsze
    > moto do uciekania przed policja.

    ta ... zdecydowanie ... seksu Ci brakuje...

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 13. Data: 2009-04-03 19:55:46
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Alti pisze:

    > Zastanawia mnie tylko jaki sens ma gonienie po mieście takiego motocykla
    > który w kilka sekund ma 150-200kmh. Jest ogromne niebezpieczeństwo że
    > zabije siebie albo/i komus krzywdę zrobi. Policja nie powinna sobie
    > odpuścić gonienia takiego pocisku?

    To moze wogole powinna se odpuscic ? bo po co szukac ukradzionego
    motocykykla (o.. wlasnie.. moze gosc uciekal na ukradzionym?) bo
    przeciez i tak jest dawno w Rosji, a po co scigac gwalcicieli bo tylko 2
    lata w zawiasach dostana, lepiej scigac alimenciarzy.. Ci przynajmniej z
    3 lata maja jak byk do odsiatki za niesplacone 3 000 zl...

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 14. Data: 2009-04-03 20:57:50
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    > Jeżeli Policja by do takiego gościa strzelała i mnie postrzeliła, to miałbym
    > pretensję do nich.

    hahaha 'pretensje' byś miał za kulę w dupie? ja bym zajebał :)

    > Jeżeli jadą 250 metrów za takim gościem, to go nie ścigają, a jak rozumiem
    > (bo chcę w to wierzyć), organizują akcję jego zatrzymania.

    jak w reklamie, złodziei malucha ścigali, bo to 'pamiątka po dziadku'
    znaki szczególne nie wchodzi trójka..
    helikoptery, radiowozy, magiczny szeryf z płocka, czak noris, i hary
    poter w pogoni...

    > Ale w tej chwili jedynym winnym zaistniałej sytuacji jest debil na
    > motocyklu. Nie mylić z motocyklistą.

    to był motocyklista, jeździł na motocyklu znaczy że motocyklista.

  • 15. Data: 2009-04-03 21:19:00
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    > "kula by pana dogonila".

    No i widzisz w tym coś złego ??
    Bo ja nie - kretynów trzeba tępić i kropka, bo jak zabiją siebie to żaden
    problem, ale jak zrobię krzywdę postronnemu to jest problem.
    A policja właśnie od tego jest żeby tępić głupotę i chwała jej za to.

  • 16. Data: 2009-04-03 21:24:13
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    > Zastanawia mnie tylko jaki sens ma gonienie po mieście takiego motocykla

    sens ma zawsze bo inaczej uczy się głupków bezkarności

    > który w kilka sekund ma 150-200kmh.

    samochody do ścigania mają po 3,5 litra pod maską i na przestrzeni kilku
    sekund nie ustępują motocyklom
    a poza tym policjanci umieją szybko jeździć

    > Jest ogromne niebezpieczeństwo że zabije siebie

    i cool - jeden potencjalny zabójca mniej

    > Policja nie powinna sobie odpuścić gonienia takiego pocisku?

    NIE !!! Policja powinna bezwzględnie ścigać i tępić bez żadnej taryfy
    ulgowej.
    Inaczej zaraz zaczną się zawody: "ja uciekłem a ty nie dasz rady ?"

  • 17. Data: 2009-04-03 21:34:48
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Mustafa" <M...@b...xx> napisał

    > samochody do ścigania mają po 3,5 litra pod maską i na przestrzeni kilku
    > sekund nie ustępują motocyklom
    > a poza tym policjanci umieją szybko jeździć

    Prosze Cię.....

    > i cool - jeden potencjalny zabójca mniej

    A jakby osobe postronną zabił przy okazji to też byś powiedział: i cool
    jednego głupka mniej a że kogos tam jeszcze trafiło to sorki?

    > NIE !!! Policja powinna bezwzględnie ścigać i tępić bez żadnej taryfy
    > ulgowej.

    Niby tak. Tylko pytanie czy za wszelką cenę....
    Z mojego punkty widzenia (zupełnie odcinając się od tego że jeżdżę na moto)
    uważam że lepiej żeby uciekł policji motocyklista niż żeby go dopadli w
    pościgu przez centrum miasta narażając osoby postronne.
    Wojtek

  • 18. Data: 2009-04-03 21:40:36
    Od: Jaroslaw Zawiła <j...@p...onet.pl>

    ?

    --
    jarek67- okolok
    Nie wazne gdzie- wazne jak. Liczy sie droga, ktorej konca nie znasz.

  • 19. Data: 2009-04-03 21:41:01
    Od: "Marcin" <a...@i...pl>

    > No nie. Chodzi mi o to że LAPD

    To gdzie byłeś w końcu? W Los Angeles? Jakie swoje kompleksy leczysz tym
    skrótem? Albo komu chcesz zaimponować?

    Policja popełnia często błędy. Nagminny to taki: kolo nie zatrzymał się na 6
    wezwanie do zatrzymania a oni go nie zabijają. Powinni go odstrzelić. Zanim
    nie zabije dzieci na przystanku.

    Rozumowanie: "puścić go, bo jak bedzie ściagany to kogoś może zabić"
    przeraża mnie ogromnie. Przecież jak kolo wywinie się od odpowiedzialności
    ucieczką to dalej będzie łamał przepisy i nadal będzie uciekał. Aż wreszcie
    zginie a banda debili na forach wpisze mu jakieś gwiazdki i kwadratowe
    nawiasy ...

  • 20. Data: 2009-04-03 21:43:48
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    > Prosze Cię.....

    masz jakieś wątpliwości ??
    bo ja widziałem i nie mam :)
    ale zawsze odezwie się w człowieku żyłka : że ja co prawda po prostej
    jechałem pińcet więc i tak umiem lepiej :)

    > A jakby osobe postronną zabił przy okazji to też byś powiedział: i cool
    > jednego głupka mniej a że kogos tam jeszcze trafiło to sorki?

    No cóż - jak się trafi kretyn z pistoletem co strzela do przechodniów to też
    trzeba go puścić bo przecież w czasie pościgu mógłby postrzelić jeszcze
    kogoś innego ??
    Bandytów trzeba tępić bez pardonu - zarówno tych z bronią jak i tych "w" lub
    "na" maszynach

> [...]
    > moto) uważam że lepiej żeby uciekł policji motocyklista niż żeby go
    > dopadli w pościgu przez centrum miasta narażając osoby postronne.

    A moim zdaniem gdyby taki kretyn wiedział (z wcześniejszych zdarzeń) ze
    policja mu nie odpuści i będze ścigać nawet jakby miał się zabić, to by się
    10 razy zastanowił czy warto
    A tak to ma świadomość że mietkowi się udało to i ja spróbuję i będę
    szpanował przed laskami