  • 101. Data: 2009-04-08 17:55:28
    Temat: Re: Policja w pogoni za moto
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Wed, 08 Apr 2009 01:42:18 +0200, de Fresz <d...@n...pl> wrote:

    [...]
    > W dodatku z takiego ścigającego radiowozu, wychylając się przez boczne
    > okno...

    ... to może równie dobrze od razu strzelać do zakonnic stojących na
    przystankach :-)

    > Co do umiejętności strzeleckich naszej drogiej policji - tak średnio to
    > 10% skuteczności jest IMHO jednak pewnym przeszacowaniem. Spora część
    > strzela raz-dwa w roku, niektórzy i od tego obowiązku się migają. Często
    > nawet nie strzelają z broni służbowej (komendy miewają kontrakty z
    > prywatnymi strzelnicami), o długiej czy automatycznej nie wspominając
    > (bo to drogo).

    Nieno, mam nadzieję że to się jednak poprawia, widać że jakieś tam
    pieniądze
    dostają, nowe radiowozy, lepsza broń, nawet czasem na komisariatach można
    zobaczyć gdzieś komputer... ;-)

    [...]
    > Tylko jak go stosować w czasie pościgu od tylca?

    Od tylca to niestety ogólnie problemy są. Aczkolwiek podejrzewam, że
    spojrzenie w lusterko jak ktoś od tyłu z takiego zielonego potwora sypie
    może być poważnie nieprzyjemne dla wzroku.

    > A jesteś pewienże moduł czy inna cewka przetrzyma impuls?

    Dla jakiegokolwiek rozsądnego EMP, tzn. takiego co nie smaży wszystkiego w
    okolicy 2 bloków to moduł i cewki są spokojnie bezpieczne, tylko
    elektronika
    jest narażona. Wygenerowanie porządnego, stromego i mocnego impulsu bez
    głowicy jądrowej jest nietrywialne.

    > Zresztą - też jest ryzyko gleby, jak niespodziewanie silnik przestanie
    > gadać, a bajker z zaskoku nie zdąży wcisnąć sprzęgła.

    No, ryzyko przy próbie zatrzymania szybko jadącego pojazdu zawsze będzie,
    ale przy takim rozwiązaniu to chyba najmniejsze. Tylko praktycznych
    implementacji
    jakoś ani widu ani słychu.

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 102. Data: 2009-04-08 21:09:21
    Od: "Bartas_M5" <b...@i...pl>

    tak, Policja nie powinna ścigac motocyklistów. Chyba sioę z mojej M5
    przesiąde na moto, bede bezkarny:D

  • 103. Data: 2009-04-08 21:15:39
    Od: "Bartas_M5" <b...@i...pl>

    > Przy obcnym stanie prawnym, ani jedna ani druga sytuacja nie daje policji
    > prawa do zabicia bądź okaleczenia uciekającego.

    a szkoda

  • 104. Data: 2009-04-08 21:17:09
    Od: "Bartas_M5" <b...@i...pl>

    Zajechanie "przypadkiem" drogi motocyklowi i wepchniecie go do rowu/na
    drzweo też jest wykroczeniem. Tak czy nie?

  • 105. Data: 2009-04-08 21:24:04
    Od: "Bartas_M5" <b...@i...pl>

    Zatrzymali troche gierojów bez prawka:)

  • 106. Data: 2009-04-09 16:27:53
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "Bartas_M5" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Zatrzymali troche gierojów bez prawka:)
    Bartas. Jakbys zostawił nagłówek i cytat na który odpowiadasz, to byłoby
    łatwiej zorientować się o co Tobie chodzi :).

    pozdr.
    Mystik

  • 107. Data: 2009-04-09 19:34:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Thu, 09 Apr 2009 18:27:53 +0200, Mystik napisał(a):

    > Cześć
    >
    > Użytkownik "Bartas_M5" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Bartas. Jakbys zostawił nagłówek i cytat na który odpowiadasz, to byłoby
    > łatwiej zorientować się o co Tobie chodzi :).

    tak zapieprza tą M5, że mu się elementy z flanki urywają :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    BMW R1100GS '94 (DC)

  • 108. Data: 2009-04-09 22:36:26
    Od: Arni <a...@N...SPAM>

    Bartas_M5 pisze:
    > Zajechanie "przypadkiem" drogi motocyklowi i wepchniecie go do rowu/na
    > drzweo też jest wykroczeniem. Tak czy nie?

    na pewno wykroczeniem jest przeciwko netykiecie brak cytatu do ktorego
    sie odnosisz, brak podpisu (jakiegokolwiek) przemilcze

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"