  • Data: 2009-04-04 11:47:57
    Temat: Re: Policja w pogoni za moto
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-04-04 12:34:22 +0200, n...@s...com said:

    > Nie pierdol o karaniu bo fakt ze ktos sie rozjebie uciekajac czy
    > zostanie odstrzelony przy probie zatrzymania to ryzyko ktore podejmuje
    > rozpoczynajac ucieczke.

    Jak się rozpierdoli, to na własne życzenie i z własnej głupoty (oby
    tylko siebie, co nie jest jedyną opcją). Ale dawanie policji
    przyzwolenia na akcję bezpośrednio prowadzącą do śmierci lub kalectwa,
    za popełnienie WYKROCZENIA, to dla mnie świadectwo dość wąskich
    horyzontów myślowych. Dokładając do tego kilka znanych mi historii, gdy
    motocyklista najzwyczajniej nie zauważył machającego lizakiem zza
    krzaczka policmajstra, życzyłbym takim żądnym sprawiedliwości
    utrzymania równie twardych przekonań z pozycji szpitalnego łóżka.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco