eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPolicja pomagaRe: Policja pomaga
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Policja pomaga
    Date: Wed, 28 Feb 2018 04:39:26 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 30
    Message-ID: <p7589j$1o9$1@node2.news.atman.pl>
    References: <5a95377d$0$575$65785112@news.neostrada.pl>
    <p74aqj$uu3$1$m4rkiz@news.chmurka.net> <gGklC.46899$vF2.19125@fx20.ams1>
    <p74m74$h77$1@node2.news.atman.pl> <BbllC.36966$RA4.9092@fx07.ams1>
    <p74su6$neo$1@node2.news.atman.pl> <NPmlC.71600$kH3.60687@fx11.ams1>
    <p751l7$rgh$1@node2.news.atman.pl> <D9olC.88880$hF5.74157@fx10.ams1>
    NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1519789171 1801 46.21.210.209 (28 Feb 2018 03:39:31 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 28 Feb 2018 03:39:31 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.6.0
    In-Reply-To: <D9olC.88880$hF5.74157@fx10.ams1>
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: Avast (VPS 180227-16, 2018-02-27), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2625638
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-02-28 o 03:07, Marcin Debowski pisze:

    >>>>> Też mi sie tak wydaje. Poza tym wszystko jest zapewne do obejścia: jak
    >>>>> to tam jest np. z tymi motorowerami, które powinny mieć Vmaks 45km/h?
    >>>>
    >>>> Prędkość motorowerków wszyscy mają w dupie więc nikt tego nie sprawdza.
    >>>> Poprawną pracą komputerów w naszych autach będzie sporo rządowych
    >>>> instytucji zainteresowanych więc może się okazać że ich sprawdzenie
    >>>> będzie najważniejsze do zaliczenia obowiązkowych badań diagnostycznych.
    >>>
    >>> Nie szkodzi. Będzie przełącznik. Albo cos bardziej dyskretnego.
    >>
    >> Nie przejdzie. Z tego samego powodu co przełączniki czy magnesy
    >> w tachografach. Lub samochód z wyłączonym lub niesprawnym komputerem
    >> odmówi uruchomienia silnika.
    >
    > No zobaczymy - zalezy w koncu co będą chcieli testowwać, bo to przeciez
    > nie jest prosty tachometr. Testowanie prędkości maksymalnej nie ma sensu
    > (vide autobahny), a testowanie inaczej, jak to czerpie dane z gps
    > (pewnie też z wewnętrznej mapy)? To już prościej chyba by było
    > sprawdzac nienaruszenie systemu fabrycznego, unikatowy nr, jakaś suma
    > kontrolna, te sprawy.

    To akurat jest proste i logiczne.
    Sprawdzą czy ilość przejechanych kilometrów na liczniku zgadza się
    z zapisami komputera/tachografu. Jak się nie zgadza to właściciel
    będzie udowadniał że miał awarię a nie wyłącznik czy inny magnes. :-)


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: