  • Data: 2018-02-28 01:25:38
    Temat: Re: Policja pomaga
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >>>>> https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/policja-
    zatrzymała-samochód-którego-kierowca-płakał-na-tylny
    m-siedzeniu-rozgrywał-się-dramat/ar-BBJDM0D

    r-auta-obowiazkowo-wyposazane-system-uwzgledniajacy-
    ograniczenia-predkosci/

    > Też mi sie tak wydaje. Poza tym wszystko jest zapewne do obejścia: jak
    > to tam jest np. z tymi motorowerami, które powinny mieć Vmaks 45km/h?

    Prędkość motorowerków wszyscy mają w dupie więc nikt tego nie sprawdza.
    Poprawną pracą komputerów w naszych autach będzie sporo rządowych
    instytucji zainteresowanych więc może się okazać że ich sprawdzenie
    będzie najważniejsze do zaliczenia obowiązkowych badań diagnostycznych.