  • 1. Data: 2010-10-18 23:03:33
    Temat: Policja "patroluje" trójmiejską obwodnicę z prędkością 60km/h
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    http://www.youtube.com/watch?v=hJccYePEmlk

    Taką dziś scenkę zastałem na trójmiejskiej obwodnicy.

    Obowiązuje tam zakaz wyprzedzania przez samochody ciężarowe.
    Kolumna kilkunastu ciężarówek kula się prawym pasem 60km/h, a kolumnę
    prowadzą dwa radiowozy.

  • 2. Data: 2010-10-18 23:34:18
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 18 Oct 2010 23:03:33 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

> [...]
    >
    > Obowiązuje tam zakaz wyprzedzania przez samochody ciężarowe.
    > Kolumna kilkunastu ciężarówek kula się prawym pasem 60km/h, a kolumnę

    To nie policja, to prewencja :-)

    Mi w zeszłym tygodniu zdarzyło się wyprzedzać na obwodnicy radiowóz
    drogówki. Niby nic dziwnego, ale wjechali ze Słowackiego na obwodnicę w
    kierunku Gdyni, zapięli 90km/h i ze stoickim spokojem wpakowali się na LEWY
    PAS! Nie było wyjścia, gdy ich dogoniłem, to wyprzedziłem ich prawym. Nie
    zrobiło to na nich żadnego wrażenia - dalej spokojnie toczyli się lewym.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 3. Data: 2010-10-19 07:23:33
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "P.B." <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zrobiło to na nich żadnego wrażenia - dalej spokojnie toczyli się lewym.

    Ja tam nawet raz odważyłem się ich obtrąbić jak zatrzymali kogoś do kontroli
    na jezdni blokując cały pas i powodując niezły korek (pobocze było spore)
    Trochę sie gapili ale że akurat stali to nie chciało im się mnie gonić :)

  • 4. Data: 2010-10-19 09:00:09
    Temat: Re: Policja "patroluje" trójmiejską obwodnicę z=?UTF-8?B?IHByxJlka2/Fm2NpxIUgNjBrbS9o?=
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-10-18 23:34:18 P.B.

    > To nie policja, to prewencja :-)

    No właśnie, co najwyżej mogli pałkami pomachać. ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 5. Data: 2010-10-19 19:07:16
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-10-19 07:23, Agent pisze:

> [...]
    > kontroli na jezdni blokując cały pas i powodując niezły korek (pobocze
    > było spore) Trochę sie gapili ale że akurat stali to nie chciało im się

    Ja kiedyś napisałem maila do KWP w sprawie zatrzymywania samochodów na
    obwodnicy przez patrol z wideoradarem, bo zatrzymywali się po prostu na
    pasie awaryjnym.
    Robiły się wielkie korki przez kierowców którzy widząc migające
    niebieskie chcieli koniecznie popatrzeć i mocno zwalniali.

    Napisałem co i jak się dzieje jak oni tak kogoś zatrzymają i że lepiej
    żeby dowozili takiego sfilmowanego zawsze do najbliższego zjazdu.

    No i prawdę mówiąc to od tamtej pory jest z tym spokój.

  • 6. Data: 2010-10-25 00:09:13
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 18 Oct 2010 23:34:18 +0200, P.B. napisał(a):

    > PAS! Nie było wyjścia, gdy ich dogoniłem, to wyprzedziłem ich prawym. Nie
    > zrobiło to na nich żadnego wrażenia - dalej spokojnie toczyli się lewym.

    Nio to trzeba było im szkolenie z wolnej jazdy zrobić...

    --

  • 7. Data: 2010-10-25 16:22:35
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 18-10-2010 o 23:03:33 Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    napisał(a):

> [...]
    >
    > Obowiązuje tam zakaz wyprzedzania przez samochody ciężarowe.
    > Kolumna kilkunastu ciężarówek kula się prawym pasem 60km/h, a kolumnę

    Kolejny który w łapie ma telefon i nagrywa zamiast jechać normalnie tj max
    110, pewnie też zwalniasz jak jest wypadek po drugiej stronie?
    Tomku, nie spodziewałem się tego po tobie. :P