  • 11. Data: 2014-01-01 02:07:17
    Temat: Re: Policja odnalazła skradziony telefon
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 30 Dec 2013 08:16:18 +0100, Zakonspirowany
    <x...@g...com> wrote:

    >Najwyższymi szczeblami są właściciele/pracownicy komisów.

    Prędzej obstawiałbym lombardy.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 12. Data: 2014-01-01 02:34:44
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 01-01-2014 02:07, jerzu pisze:

    > Prędzej obstawiałbym lombardy.

    Nie. Lombardy to pojedyncze jednostki. Jeśli mowa o siatce, to właśnie
    1-osobowe, małe komisy GSM, w których gość wie, że trzeba wyjąć kartę,
    zmienić IMEI i wie jak to zrobić. "Dres" dostaje 50-100 zł, a sprzedawca
    co najmniej 2x więcej. W moim mieście akurat sami uczciwi, bo jak
    chciałem bardzo tanio sprzedać swój, ale bez pudełka, paragonu, ale z
    wystarczającym dowodem własności (z pudełka, które psimpadkiem rozmokło,
    wyciąłem fragment z numerami i tym wszystkim), to nie chcieli. Chciałem
    tylko 100 zł od ręki, a na allegro poszedł za 300 zł...

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 13. Data: 2014-01-26 00:00:59
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Dnia Mon, 30 Dec 2013 07:25:16 +0100, Grzegorz napisał(a):

    > jest podobno jakaś komórka w policji,
    > która zajmuje się namierzaniem skradzionych telefonów.

    Ustawa prawo telekomunikacyjne nakazuje operatorom współpracować ze
    słuzbami w temacie połączeń i danych telekomunikacyjnych i oni mają
    "szybkie wejście" w te dane.
    Można to wykorzystać do namierzania skradzionych telefonów.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/album4/tarchomin/index4.php