    From: "Tomek" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.regionalne.gorny-slask,pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Policja odnalazła skradziony telefon
    Date: Mon, 30 Dec 2013 10:36:14 +0100

    Użytkownik "Zakonspirowany" napisał:

    > Najwyższymi szczeblami są właściciele/pracownicy komisów.

    Obrażasz i pomawiasz capie uczciwych sprzedawców. Brak mózgu spowodował
    typowe myślenie jełopa wzorującego się na działalności osiedlowych
    lombardów. Uważasz, że sprzedawcy są tak bardzo jak Ty ograniczeni umysłowo,
    że ryzykowaliby dla paru pln paserkę we własnym sklepie? No litości. Z
    jakiej meliny się urwałeś sieroto?

    > Bardziej mnie interesuje

    I to mnie jakoś nie dziwi

    > bo złodziejem nie jestem

    Oczywiście, ale o paserach ze swoich osiedlowych komisów jakoś jesteś
    zorientowany.

    > Wiem tyle, że od ośmiu lat jego zmiana jest nielegalna.

    A pewnie wcześniej można było zmieniać imei, a nawet numery seryjne nadwozi
    samochodów i podrabiać dokumenty? Ja chyba śnię. Siedziałeś za brak mózgu?

    > Wnioskować więc można, iż jego zmiana przez "osoby trzecie" jest możliwa

    Idiota z papierami.

    > zatem podejrzewam, że policja łapie tylko amatorów...

    Podejrzewam, że niepotrzebnie odstawiłeś swoje leki.

    --