  • 11. Data: 2010-03-31 19:07:43
    Temat: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "bosskg" hovtk0$qqn$...@b...bmj.net.pl

    > Mnie zatrzymali za prędkośc 55 na 40. Pominę to, że ta 40 była tam po robotach
    drogowych, które się skończyły tylko ktoś zapomniał
    > zabrać znaku...

    Ktoś za roboty musi płacić. :) Zatrzymali policjanci czy miastowi?
    Jeśli znak utrzymywał się zbyt długo, możesz zauważyć, że
    niegodziwością jest zbieranie większej ilości pieniędzy,
    niż wynika to z poniesionych kosztów owych robót. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2010-03-31 19:28:05
    Od: cranky <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 31 Mar 2010 19:04:18 +0200, 'Tom N' napisał(a):

    > To by się okazało w sądzie.

    Zgodnie z orzecznictwem Polskich sądów znak jest ważny nawet, kiedy nie
    stoi gdzie ma stać. To że go nie ma lub nie widać nie zwalnia z
    przestrzegania znaku. Ot, Polska właśnie.

  • 13. Data: 2010-03-31 19:29:35
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Czy ktoś został kiedyś zatrzymany przez video rejestrator za to że
    > jechał 108km/h na 90tce? :) Teren - pola - droga nr 2. Niedziela - mały
    > ruch...
    >
    > Byłem w szoku. Widać kiepsko mieli z polowaniem tego dnia.
    > Dodam że nigdy nie dostałem ani nie słyszałem aby ktoś dostał 2pkt i
    > 100zł za przekroczenie prędkości po za terenem zabudowanym...

    stary, malo widziales.

    Mnie zatrzymali w karpaczu za 52/50

    Jechalem z gorki. Na widok wycelowanego radaru nawet nie nacisnalem hamulca.
    Mandat 50 PLN

    Icek

  • 14. Data: 2010-03-31 19:34:23
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Już tłumaczę. Dla mnie taki patrol który zatrzymuje mnie za coś co jest
    > kompletnie nie groźne ani nie jest w żaden sposób niebezpieczne ośmiesza
    > się i tyle. Fakt złamałem prawo i mają mi prawo wlepić mandat. Tak samo
    > jak mają mi prawo wlepić mandat za przejechanie przez ciągłą linie jak
    > omijam studzienkę kanalizacyjną na pustej drodze. W jednym i drugim
    > przypadku mają takie samo prawi i są tak samo śmieszni.
    >
    > Pozdrawiam
    > Rafał
    Ale o so chodzi. Przekroczyłeś? Przekroczyłeś. Jest to usługa płatna? Jest, bo w
    tamtym miejscu w bezpłatnym pakiecie jest maksymalnie 90. Dostałeś należne 2
    punkty za krnąbrność? Dostałeś. Wszystko jest w najlepszym porządku. Tak ma być.
    Jak Cie nie stać na płatne usługi związane ze zbyt szybkim jeżdżeniem to możesz
    jeździć wolniej. Na przykład na dziewięćdziesiątce możesz jechać osiemdziesiąt.
    Widzisz jakiś problem żeby jechać 80 jak na znaku jest 90? Ja nie widzę. Ty się
    ciesz że na razie nie obowiązuje nowa ustawa o prawie drogowym. Ta z mandatami
    wystawianymi przez automat. Przeciętnie co 2,5 kilometra będzie coś do mierzenia
    prędkości. Na 100 kilometrach by Cie namierzyli 40 razy. Za każdym razem z 200
    złotych. Osiem tysięcy złociszy to czyni, oczywiście bez punktów. Ty się chłopie
    już teraz ucz jeździć wolniej. Jak wprowadzą to żarty się skończą. Tolerancja
    rejestratora 5%. Przy ograniczeniu do 90 za 100 jest już opłata. A przy 50 za
    56. I w dupie maszyna będzie miała tłumaczenie ze w samochodzie licznik też ma
    jakąś tolerancję.

  • 15. Data: 2010-03-31 19:36:48
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    cranky w <news:ms694j5jg4h2$.17mm7ivk133gz$.dlg@40tude.net>:

    > Zgodnie z orzecznictwem Polskich sądów znak jest ważny nawet, kiedy nie
    > stoi gdzie ma stać. To że go nie ma lub nie widać nie zwalnia z
    > przestrzegania znaku. Ot, Polska właśnie.

    Poproszę namiary na to orzecznictwo -- prawomocne.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 16. Data: 2010-03-31 19:39:46
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Icek w <news:hp00bq$mpv$1@node1.news.atman.pl>:

    > Mnie zatrzymali w karpaczu za 52/50
    > Jechalem z gorki. Na widok wycelowanego radaru nawet nie nacisnalem hamulca.
    > Mandat 50 PLN

    Pokażesz skan? I nie mów, że nie masz...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 17. Data: 2010-03-31 19:58:56
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Pokażesz skan? I nie mów, że nie masz...

    Dawna sprawa. Zatrzymany zostalem okolo 200 metrow od kolorowej.

    Sprawa przed sadem wiecej czasu by mnie kosztowala wiec chcialem z
    kierownikiem/przelozonym. Zabrali mnie na komisariat.

    W komisariacie na portierni nie bylo dyzurnego. Na pieterku byl tylko
    komendant i tlumacze jak krowie na rowie.

    Nic z tego nie wyszlo.

    Przyjalem bo szkoda bylo czasu. Tlumaczenie, ze blad pomiaru moze byc
    wiekszy nic nie dalo.

    Icek

  • 18. Data: 2010-03-31 19:59:48
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    The_EaGle pisze:

    > Już tłumaczę. Dla mnie taki patrol który zatrzymuje mnie za coś co jest
    > kompletnie nie groźne ani nie jest w żaden sposób niebezpieczne ośmiesza
    > się i tyle.

    Aha, to patrol się ośmiesza. Najwyraźniej zdziwko trafiło, jak sie
    okazało, że jazda w stylu +-20km/h powyżej ograniczenia nie jest
    bezkarna. Tak prawdę powiedziawszy, to nigdy nie była - najwyżej
    była mniejsza szansa na zatrzymanie, a jak już, to mało punktów
    i tanio. W PoRD jest, że można w nocy jeździć po zabudowanym
    o 10km/h więcej niż w dzień, ale nic o niedzielach na niezabudowanym
    nie było.

    > Fakt złamałem prawo i mają mi prawo wlepić mandat.

    To chyba oczywiste.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 19. Data: 2010-03-31 20:04:32
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    'Tom N' pisze:

    > Poproszę namiary na to orzecznictwo -- prawomocne.

    Chętnie się przyłączę i poczekam.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 20. Data: 2010-03-31 20:17:46
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    .

    > Poproszę namiary na to orzecznictwo -- prawomocne.

    O to to. Wskaż mi takie które mówi o nieważności znaku i o tym, że kierowca
    jest właściwą osobą do oceny "ważności" znaku :)