eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPolicja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :) › Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
  • Data: 2010-04-02 08:50:16
    Temat: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oczywiście podasz namiar na to rozporządzenie. Jakoś nie zgadza się to
    0.5%
    > z zapisami w instrukcji do AD9 -- ktoś dopuścił urządzenie, które nie
    > spełnia wymogów określonych w rozporządzeniu?

    w tym watku chyba ktos nawet cytowal. Dlatego jestem zdziwiony.

    Raz mialem akcje, ze na foto mialem 61/40. Jak napisalem ze w takim razie
    pewnie jechalem 59 to strasznik poczatkowo nie dawal wiary ale jak prosilem
    o okazanie legalizacji i dokumentow okreslajacych warunki techniczne pracy
    to stwierdzil, ze nie ma sensu ze mna gadac ;)

    Icek