  • Data: 2011-10-14 21:07:09
    Temat: Re: Policja chce zrobić kolejny przekręt
    Od: Paweł W. <p...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak znam życie to akurat w tym dniu była konserwacja monitoringu. Z tego
    > doświadczenia można wyciągnąć wiele wniosków. Jeden jest taki. Jak
    > masz`kolizję z policją, strażą miejską i chcą w nią wrobić. To jak wołają PJ
    > to powiedzieć że się gdzieś zapodziało. Przyjąć na klatę mały mandat i nie dać
    > im możliwości szantażowania. Oni szkoleni są w tym kierunku. Jak nie dostanie
    > PJ do łapy to co zatrzyma? Nie wstawi tekstu że jak się obywatel zgodzi na
    > współwinę to nie zatrzymamy PJ. A`najlepiej , jak puknięcie było spore,
> [...]

    W tym wypadku wiemy sporo, bo akcja policji trwała ok. 5 godzin (na tyle
    zablokowane było to ważne skrzyżowanie w Warszawie) . Więc wiemy, że policyjny
    radiowóz wjechał z dużą prędkością w VW (jakby ktoś chciał obejżeć VW to stoi u
    mnie - nie nie moje tylko firmy mojego kumpla), wiemy, że za parę minut były
    trzy radiowzozy z załogami + jeden, który akurat tam stał i załoga wszystko
    widziała (notabene opierdzielili kierowcę radiowozowego fiacika za włączenie
    "bombki" (ale o tym sza!), za moment znika "bomba" z fiacika, "ranną" pasażerkę
    (policjantkę?) zabiera za chwilę pogotowie do szpitala praskiego, po
    kilkudziesięciu minutach policantka wychodzi sobie spokojnie ze szpitala.

    p.

    P.S.
    Właśnie się dowiedziałem (w związku z zatrzymaniem PJ mojego kumpla), że policja
    w związku z kolizją ma prawo zatrzymać prawko na 7 dni, a jeżeli wypadku (czyli
    ranną pasażerkę zaboli np. paluszek) do rozprawy, która hgw kiedy będzie