  • 21. Data: 2012-12-18 22:12:31
    Temat: Re: Policja- Kontrola techniczna pojazdu na placu Kromera Wrocław
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-12-18 08:45, Kapibara pisze:
    > Dokładnie. Jak silnik jest w dobrej kondycji to i bez katalizatora
    > przejdzie badanie emisji spalin.

    Tvny chyba nawet zrobiły test. W starej Zafirze po wycięciu katalizatora
    spaliny były czystsze niż w innym aucie z katalizatorem :-)
    I na co to jest dowód? Że zmuszanie nas do płacenia za drogie
    niepotrzebne części ma tyle wspólnego z ekologią co krzesło z krzesłem
    elektrycznym :-)

  • 22. Data: 2012-12-18 22:13:52
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    W dniu 2012-12-18 21:22, elmer radi radisson pisze:

    > "Przedpiszca" oczekiwal, ze kontrole bedzie prowadzil as nauk
    > technicznych - jaka jest roznica w tym przypadku, jaki pokrywa proste
    > instrumentalne badanie dotyczace oznaczonych norm takich jak
    > poziom spalin, halas, do ktorego defacto wystarczy przeszkolenie
    > i ogolne zrozumienie tematu? Od babki obslugujacej kase i wage
    > na warzywniaku wypadaloby wowczas oczekiwac conajmniej magisterki
    > z matmy i fizy. Przeciez ona z ta tajemna wiedza obcuje niemalze
    > co kilkadziesiat sekund.

    Pani w sklepie nie decyduje o czyimś życiu. Pani w sklepie nie jest
    osobą autorytatywną. Gdy Pani w danym sklepie Ci się nie podoba możesz
    iść do innej Pani. Gdy Policjant bada nie możesz iść powiedzieć że ten
    Pan Ci się nie podoba i chcesz iść 2 skrzyżowania dalej do innego Pana.

  • 23. Data: 2012-12-19 00:30:15
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Dnia Tue, 18 Dec 2012 22:11:23 +0100, onarjusz napisał(a):

    > Opinia rzeczoznawcy + sprawa cywilna Policjanta który źle zdecydował?
    > Podziała?

    Cywilna na pewno nie podziała.
    Mógłbyś myślę pozwać policję jako taką, ale przegrasz, bo DR był zabrany
    zgodnie z prawem.
    Policjant ma prawo Ci go zabrać jeżeli podejrzewa że coś masz nie tak i
    jego decyzja jest obowiązująca i zgodna z prawem nawet jeśli się myli w
    swoich podejrzeniach.

    Więc niezależnie czy zabrał słusznie czy tylko mu się wydawało - nadal nie
    masz możliwości odwołania od tej decyzji i masz obowiązek na własny koszt
    zamówić badanie w SKP i dostarczyć je do urzędu.

  • 24. Data: 2012-12-19 00:33:15
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Dnia Tue, 18 Dec 2012 22:12:31 +0100, z napisał(a):

    > Tvny chyba nawet zrobiły test. W starej Zafirze po wycięciu katalizatora
    > spaliny były czystsze niż w innym aucie z katalizatorem :-)

    Test testem...
    Ja też znam sposób jak zrobić żeby _chwilowo_ samochód bez katalizatora
    spełniał wszelkie możliwe normy, ale AFAIK w typowej eksploatacji
    katalizator robi dużo dobrego jeżeli chodzi o emisję spalin.

  • 25. Data: 2012-12-19 07:19:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-12-18, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl> wrote:

    > Jedyna droga do odzyskania DR, to stawienie się w urzędzie gminy ze
    > stosownym zaświadczeniem (które załatwiasz na własny koszt) o tym że
    > przyczyna zabrania DR została wyeliminowana.
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Albo jej wcale nie bylo, ale kogo by to obchodzilo.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 26. Data: 2012-12-19 08:59:40
    Od: "Jan Kowal" <j...@n...pl>

    > Albo jej wcale nie bylo, ale kogo by to obchodzilo.

    Ale jak udowodnisz, że jej nie było?

  • 27. Data: 2012-12-19 12:37:51
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-12-18 22:13, onarjusz wrote:

> [...]
    > iść do innej Pani. Gdy Policjant bada nie możesz iść powiedzieć że ten
    > Pan Ci się nie podoba i chcesz iść 2 skrzyżowania dalej do innego Pana.

    Ale ma sie z taka pania do czynienia regularnie, a nie jak z podobna
    kontrola - dla niektorych pewnie z raz w zyciu, dla innych w ogole.

    Poza tym - jak wczesniej napisane - zmierzyc i ocenic cos, co jest
    zapisane w normach, to sie robi zgodnie z tymi normami i tyle.
    Wiedza ponad to nie jest wcale potrzebna.

    --

    memento lorem ipsum

  • 28. Data: 2012-12-19 19:04:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:1htpdk69aq53$.ytqzuejvuwfn$.dlg@40tude.
    net...

    > Cywilna na pewno nie podziała.
    > Mógłbyś myślę pozwać policję jako taką, ale przegrasz, bo DR był zabrany
    > zgodnie z prawem.

    No to wygrasz w Strasburgu.
    Tylko komu się chce?

  • 29. Data: 2012-12-19 19:05:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jan Kowal" <j...@n...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ale jak udowodnisz, że jej nie było?

    A to nie oni powinni udowodnić, że była?
    Udowodnić to trzeba zazwyczaj winę, a nie jej brak.

  • 30. Data: 2012-12-19 19:43:48
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Dnia Wed, 19 Dec 2012 19:04:10 +0100, Cavallino napisał(a):

    > No to wygrasz w Strasburgu.
    > Tylko komu się chce?

    W imię zasad... :)