  • 61. Data: 2017-07-18 22:53:00
    Temat: Re: Poległem przy remoncie zacis ku hamulcowego
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    re <r...@r...invalid> wrote:

    > Użytkownik "Pszemol"

    > Uczyłem się niemieckiego trzy lata na studiach. Ale od tamtego czasu nie
    > używam, nawet na wycieczce do Austrii wszędzie się dogadasz po angielsku -
    > a jak trafisz na zadupie to też z głodu nie zginiesz jak w restauracji z
    > menu wybierzesz Größe Zuppa albo Wienerschnitzel :-)
    > ---
    > To czemu w Niemczech się nie dogadasz ?

    No właśnie dlatego ich Gustlik nie lubiał! :-)

  • 62. Data: 2017-07-18 23:19:51
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Mateusz Bogusz pisze tak:

    > LOL! Jak nie wyjdzie regeneracja, to trzeba zanieść do mechanika,
    > a nie kupować cały zacisk :-D

    Co zanieść do mechanika? i może jeszcze liczyć że powie 20zł?
    buhahaha

    Sam mechanizm kosztuje 65zł na allegro.

    Gdzie ty widziałeś mechanika co się bawi w takie drobiazgi?
    Chyba jakiś wariat-pasjonat.

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 63. Data: 2017-07-18 23:26:43
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

> [...]
    > buhahaha
    >
    > Sam mechanizm kosztuje 65zł na allegro.
    >
    > Gdzie ty widziałeś mechanika co się bawi w takie drobiazgi?

    U mnie w lokalnym sklepie $80 bez uchwytu z prowadnicsmi i $96 z uchwytem.
    Było o co "walczyć" ;-) Zestaw naprawczy gumek: $9.

  • 64. Data: 2017-07-18 23:40:52
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Pszemol pisze tak:

    > U mnie w lokalnym sklepie $80 bez uchwytu z prowadnicsmi i $96 z
    > uchwytem.

    Ciekawi mnie producent zacisku. Pamiętasz? Link?

  • 65. Data: 2017-07-19 09:25:41
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > Ciekawi mnie producent zacisku. Pamiętasz? Link?

    https://www.oreillyauto.com/shop/brake-systems-16456
    /brake-hydraulics-16513/brake-caliper-12843/2004/vol
    kswagen/passat?fitAttr_10039=Rear

    Ale "remanufactured, czyli biora od klientow stare, odnawiaja,czyszcza,
    remontuja i sprzedaja - pewnie oryginalne Lukasy.

  • 66. Data: 2017-07-19 19:17:37
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 17.07.2017 o 01:41, Yogi(n) pisze:

    > Użytkownik "Grzegorz Tomczyk" <g...@N...wp.pl> napisał w
    > wiadomości news:okgq8e$lpf$1@news.vectranet.pl...

    > Ale brake vs. break wypomniał ;-)

    Miał to ostatnio na klasówce :->

    --
    Kaczin

  • 67. Data: 2017-07-19 20:24:52
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Kaczin <j...@p...interia.pl> wrote:

    > Miał to ostatnio na klasówce :->

    :-)))))) dobre!

  • 68. Data: 2017-07-19 22:30:10
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > A mechanik to zrobi za darmo?
    >
    > Żeby nie okazało się, że za samą robociznę zapłacisz mu 300zł, tyle co za
    > nowy zacisk.

    LOL! Bez jaj, za 300zł to mam nowy zacisk. A mechanik jak mu zaniosłem
    sam zacisk, to z razem z zestawem gumek skasował 60zł po 20 min roboty.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 69. Data: 2017-07-19 22:31:16
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Sam mechanizm kosztuje 65zł na allegro.

    O czym Ty piszesz, o zacisku hamulcowym? Bo chyba do roweru za tę cenę :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 70. Data: 2017-07-19 22:33:39
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Demontaż i potem re-montaż:-)

    A pomalowałeś na czerwono? Dodaje 5KM :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz