    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Polećcie nawigację
    Date: Tue, 8 May 2018 22:59:44 +0200

    W dniu 2018-05-08 o 21:54, Axel pisze:

    > Człowiek się uczy przez całe życie ;-P

    Dlatego wychodzę z założenia, że zawsze gadać warto ;-)

    > Właśnie jedną z tych nawigacji z którą jeżdzę jest NE ;-P
    > Po Wwie słabo korki omija - głównie dlatego, że info o korkach nie jest
    > całkiem zgodne z rzeczywistością. Ale to samo dotyczy innych nawigacji.

    U mnie sytuacja jest taka, że zwykle mam ten sam punkt A i B trasy. Na
    wylot znam sytuację na drodze a także mam możliwość wizualnej
    weryfikacji tego czy oszczędzam czas podążając w/g wskazówek nawigacji.
    Mniej więcej po tygodniu używania NE mogę już stwierdzić, że radzi sobie
    o dwie klasy lepiej niż Yanosik, o klasę lepiej niż Google. Yanosik jest
    jak wyuczona krowa - wie jak do domu wrócić i ma gdzieś co na jej drodze
    się dzieje - poza krótkimi momentami olśnienia. W dodatku krótkowzroczna
    krowa, która z kilku-kilometrowego korka dostrzega jego 200m i zwykle
    przy dojazdach do głównej drogi.

    Google dość dobrze "widzą korki" ale dość często nie chcą ich omijać.
    Dziś po raz pierwszy widziałem jak podsunęły mi ideę objazdu drogą
    (brukowaną) prowadzącą wzdłuż codziennego korka. Na odcinku 500m dało to
    ponoć 15 minut oszczędności.

    NE prawie zawsze oferuje mi ten objazd jako szybszy. Bardzo lokalnie
    sprawdza się. Nigdy nie doświadczyłem jego działania na dłuższej trasie.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek