  • 11. Data: 2010-08-30 13:28:26
    Temat: Re: Polećcie dobry dysk zewn. 2.5"
    Od: Chopin <m...@p...pl>

    W dniu 2010-08-30 10:39, latet pisze:
> [...]
    > telewizora, który to potrafi, a także do odtwarzaczy i mediaplayerów,
    > które to umożliwiają. Do tej pory używałem pendrive'a, ale odkąd
    > zacząłem sam ripować swoje płytki Blue-Ray, okazało się, że pliki MKV
    > mogą mieć po 30-40 GB
    >
    > Chciałbym aby taki dysk:
    >
    > 1. Nie wymagał innego zasilania niż prąd dostarczony przez pojedynczy
    > kabel USB. Chodzi o to, aby był względnie możliwie jak najmniej wybredny
    > co do tego prądu - nie chcę się bujać z jakimiś kablami rozwidlonymi itp.
    >
    > 2. Pojemność - myślę, że wystarczy mi 250 GB. Wolę oszczędzić na

    Polecam: Seagate Free Agent Go
    Sądzę, że spełni Twoje wymagania. Miałem 250GB teraz przesiadłem się na
    500GB. Generalnie jestem bardzo zadowolony.

    Artykuł:
    http://www.idg.pl/artykuly/59626/Seagate.FreeAgent.G
    o.250.GB.html

    Opis na stronie producenta:
    http://www.seagate.com/www/pl-pl/products/external/f
    reeagent/freeagent_go/

    --
    Pozdrawiam,
    Chopin

  • 12. Data: 2010-08-30 16:40:16
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Chopin" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Polecam: Seagate Free Agent Go
    > Sądzę, że spełni Twoje wymagania. Miałem 250GB teraz przesiadłem się na
    > 500GB. Generalnie jestem bardzo zadowolony.

    Ciekawe co masz w środku ;)
    http://ujeb.pl?sAj2N33N91

    Pozdro

    --
    Irokez

  • 13. Data: 2010-08-30 19:08:14
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 30 Aug 2010 11:54:56 +0200, latet napisał(a):

    > A łatwo podmienić dysk w takiej obudowie? Znczy się - abstrahując od możliwości
    > jej fizycznego rozkręcenia - chodzi mi o to, czy to są typowe, normalne dyski
    > SATA 2.5", jak w laptopach i wymiana takiego jak tam siedzi, na dowolny inny -
    > będzie bezproblemowa? Bo nie trudno mi sobie wyobrazić absolutnie szutczne
    > ograniczenia w tym zakresie nałożone przez producenta obudowy...

    Ale radzę uważać z dyskami 2,5" o pojemności 1TB - skurczybyki najczęściej
    mają około 12 mm wysokości, a sporo obudów tej wielkości akceptuje jedynie
    napędy o wysokości około 9,5 mm.

    [ Everything is subjective. Choices, answers, good and evil. ]
    [ (Max Payne) ]

  • 14. Data: 2010-08-30 19:41:56
    Od: Chopin <m...@p...pl>

    W dniu 2010-08-30 18:40, Irokez pisze:
    > Użytkownik "Chopin" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ciekawe co masz w środku ;)
    > http://ujeb.pl?sAj2N33N91

    He he dobre. Teraz wiem dlaczego jest taki cichy i się nie grzeje ;-).

    --
    Pozdrawiam,
    Chopin

  • 15. Data: 2010-08-30 19:45:22
    Od: "Worfik" <s...@g...com>

    Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe co masz w środku ;)
    > http://ujeb.pl?sAj2N33N91

    Na szkoleniu WD dla jednej z sieci sklepow handlowiec twierdzil ze tylko WD
    wklada dyski WD do swoich dyskow zewnetrznych. Ale nie wiem na ile to
    prawda/

  • 16. Data: 2010-08-30 20:47:29
    Od: Czeresniak <d...@o...pl>

    Worfik pisze:
    > Na szkoleniu WD dla jednej z sieci sklepow handlowiec twierdzil ze tylko WD
    > wklada dyski WD do swoich dyskow zewnetrznych. Ale nie wiem na ile to
    > prawda/

    Uwzględniając, że dyski przenośne są bardziej narażone na uszkodzenia
    (uderzenia) niż dyski w laptopach to wygląda na to, że reszta podkłada
    świnię konkurencji :-)
    Świnię - bo konkurencja będzie musiała serwisować uszkodzone dyski.

  • 17. Data: 2010-08-31 12:42:00
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 30 Aug 2010 21:45:22 +0200, Worfik napisał(a):

    > Na szkoleniu WD dla jednej z sieci sklepow handlowiec twierdzil ze tylko WD
    > wklada dyski WD do swoich dyskow zewnetrznych. Ale nie wiem na ile to
    > prawda/

    Toshiba też raczej kładzie swoje.

    [ Hunt: No, she's got no training for this kind of thing. Swanbeck: What, ]
    [ to go to bed with a man and lie to him? She's a woman. She's got all the ]
    [ training she needs. ("Mission Impossible II") ]

  • 18. Data: 2010-09-01 06:50:12
    Od: wuwuzela <w...@a...pl>

    Użytkownik Irokez napisał:
    > Użytkownik "Chopin" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ciekawe co masz w środku ;)
    > http://ujeb.pl?sAj2N33N91

    Ale to chyba nie trzeba otwirac, zeby sie dowiedziec ;)

  • 19. Data: 2010-09-02 12:37:21
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    > Ale to chyba nie trzeba otwirac, zeby sie dowiedziec ;)

    A jakimż to cudem chcesz się dowiedzieć?

    --
    Azarien

  • 20. Data: 2010-09-02 15:50:23
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam> napisał w wiadomości

    > A jakimż to cudem chcesz się dowiedzieć?

    Gość na tamtym forum pisał, że nie chciało mu to się zgłosić inaczej niż
    Seagate.
    Nie mam w łapach tego Seagate, ale sprawdzam teraz Everestem dysk 2.5
    Toshiby oraz 3.5 Samsunga i ten potrafi wyciagnąć model dysku wewnątrz
    obudowy (obie firmowe i o ile Toschiby nie otwierałem to Samsung sie
    zgadza).

    --
    Irokez