  • 21. Data: 2010-09-03 01:35:44
    Temat: Re: Polećcie dobry dysk zewn. 2.5"
    Od: wuwuzela <w...@a...pl>

  • 22. Data: 2010-09-03 15:55:12
    Od: "latet" <l...@l...pl>

    > Ten wygląda ciekawie:
    > http://allegro.pl/dysk-transcend-storejet-d3-500gb-u
    sb-3-0-etui-fvat-i1208607060.html

    Kupiłem go. Wszystko spoko. Jedyna drobna wada to bardzo nietypowy kabel
    transmisyjny - z jednej strony oczwiście normalna wtyczka USB do kompa, ale z
    drugiej coś przedziwnego. Nie wiem skąd ja taki kabel wezmę w razie awarii
    oryginalnego.

    latet

  • 23. Data: 2010-09-03 21:39:15
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-03 17:55, latet pisze:
> [...]
    > drugiej coś przedziwnego. Nie wiem skąd ja taki kabel wezmę w razie awarii

    A ja jakiś czas temu kupilam sobie za grosze fajną obudowę. Włożyłam do
    niej normalny dysk i skopiowałam na niego trochę ważnych plików. Jak mi
    potrzebny to wyciągam z szafy i podłączam przez USB. Fakt, że jeszcze
    jest do niego kabel z wtyczką do prądu, ale na tej obudowie jest
    włącznik/wyłącznik i mogę go włączać czy wyłączać kiedy chcę.

    --
    animka

  • 24. Data: 2010-09-05 10:29:54
    Od: "Adam M." <c...@...moj.adres>

    W artykule news:i5fqni$81l$1@inews.gazeta.pl,
    niejaki(a): latet z adresu <l...@l...pl> napisał(a):

> [...]
    > telewizora, który to potrafi, a także do odtwarzaczy i mediaplayerów,
    > które to umożliwiają. Do tej pory używałem pendrive'a, ale odkąd zacząłem
    > sam ripować swoje płytki Blue-Ray, okazało się, że pliki MKV mogą mieć po
    > 30-40 GB
    > Chciałbym aby taki dysk:
    >
    > 1. Nie wymagał innego zasilania niż prąd dostarczony przez pojedynczy
    > kabel USB. Chodzi o to, aby był względnie możliwie jak najmniej wybredny
    > co do tego prądu - nie chcę się bujać z jakimiś kablami rozwidlonymi itp.
    >
    > 2. Pojemność - myślę, że wystarczy mi 250 GB. Wolę oszczędzić na

    Samsung 2,5 cala z serii S2 np aktualnie w promocji w MM 640GB
    (HX-MU064DA/G22) za 279zł

    --
    pozdrawiam
    Adam M.