  • Data: 2022-12-27 21:06:50
    Temat: Re: Polecany wideodomofon IP/SIP z Poe
    Od: Mirek <m...@n...dev> szukaj wiadomości tego autora

    On 27.12.2022 17:48, Marek wrote:

    > W instrukcji do KH6320 widać, że konfiguruje się bezpośrednio przez ten
    > ekran dotykowy... Czy coś źle interpretuję?

    Tak - OIDP (z rok temu taki konfigurowałem) to nie działa nic bez tego
    panela dotykowego.
    Aplikacja chmurowa przeważnie działa - przeważnie, dopóki Android jej
    nie odetnie żeby oszczędzać baterię.
    A SIP to nie wiem czy w ogóle działa z video.
    SIP-a z video to robiłem na Fanvil-u albo Greenton-ie... i jeszcze chyba
    2N, ale nie pamiętam modeli, z resztą to się zmienia co sezon.
    Działało dzwonienie pod IP do videotelefonu na biurko jak i przez
    Asteriska - musiałem postawić Asteriska bo NIE DAŁO SIĘ zrobić
    opóźnienia - żeby najpierw dzwonił do sekretariatu a po paru dzwonkach
    również do szefa.
    Aha - z SIP-em jest jeszcze jeden problem: nie zobaczysz obrazu dopóki
    nie odbierzesz.

    --
    Mirek.