eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm[PlayFRESH] "Poleć Znajomemu" - nieścisłość w regulaminieRe: "Poleć Znajomemu" - nieścisłość w r=?ISO-8859-2?B?ZWd1bGFtaW5pZQ==?=
  • Data: 2010-07-15 21:32:19
    Temat: Re: "Poleć Znajomemu" - nieścisłość w r=?ISO-8859-2?B?ZWd1bGFtaW5pZQ==?=
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jul 15, 9:46 pm, "Jakub Danecki" <j...@d...net> wrote:

    >         Gdzie tam masz PO, bo ja jestem ślepy chyba.

    To przeczytaj TO:

    http://www.playmobile.pl/pl/play-karta/promocje/Pole
    c-znajomemu/index.html

    "Jak polecić znajomego?
    1. Jeśli wolisz to zrobić przez telefon, wykorzystaj krótki kod:
    * Wyślij i zatwierdź kod *111*69*1*48numer osoby, której poleciłeś
    Play # (...)
    * Jeśli masz ofertę na kartę wystarczy tylko doładować konto kwotą
    minimum 30 zł (...)
    * Gdy Twój znajomy potwierdzi polecenie i doładuje swoje konto,
    oboje dostaniecie od nas bonusy!"

    Jakoś to sugeruje, że NAJPIERW trzeba polecić nr polecanego a dopiero
    POTEM doładować.

    >         Jak wół - w momencie otrzymania, powiedzmy w dniu X, między datą X oraz
    > X-30 dni musi wystapić zjawisko doładowań na łączną kwotę 30 PLN.

    Tak to chyba wygląda, w REGULAMINIE - ale czytając tekst opisu na
    portalu jest się przekonanym, że raczej X+30 dni...

    Pozostaje tylko mieć nadzieję, że to NIE CELOWE zamieszanie - aby
    wyłudzić kasę... Ludzie doładują 2x30zł których nie potrzebują a i tak
    guzik dostaną "bo nie przeczytali DOKŁADNIE regulaminu"