  • 21. Data: 2014-08-01 09:19:16
    Temat: Re: Pole śmierci w Overmaxie!
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > "Chris" lrcn3q$1lm$...@n...news.atman.pl

    > IMO największym kosztem jest brak sprzętu.
    > Kto mnie zapewni, że z tabletem za 5kpln nie będzie tego (czy innego)
    > problemu?

    Statystyki ale ty i tak kupisz taniego chińczyka w biedronce ze zniżką
    na wakacje.

    > Problem niedoładowywania jest powszechny i dotyka także bardzo drogie
    > sprzęty.

    Nie zauważyłem tego problemu w żadnym moim, znajomych sprzęcie.

    > Obecnie Overmax ładuje do 100% i wytrzymuje kilka razy dłużej niż Monster.
    >
    > Jedynym problemem poważnym jest ciemny ekran.

    Ja tam w żadnym sprzęcie nie mam takiego problemu .. aaa może dla tego
    że nie kupuję chińczyków w biedronce :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 22. Data: 2014-08-01 09:26:43
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-07-31 22:28, atm pisze:

    > Wielu osobom pewnie nawet nie chce sie tego sprzetu wystawiac na
    sprzedaz.

    Mam w szufladzie Asus 639A swego czasu wypasiony sprzęt jako PDA jak i
    NAVI ale zgubiłem rysik i bateria padła więc leży i gnije ale jak by
    dokupić rysik i baterię to dalej podejrzewam że sprzęt warty był by
    używania.

    A takie coś: http://www.agito.pl/asus-mypal-a639-788-37737.html

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 23. Data: 2014-08-01 10:59:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Chris a...@g...pl ...

    > Ja tam w żadnym sprzęcie nie mam takiego problemu .. aaa może dla tego
    > że nie kupuję chińczyków w biedronce :)

    A co to jest ten dobry ale drogi nie chinski smartfon?
    Jakies przykłady?
    Trzeba sie sugerowac konkretnym modelem, czy raczej firmą?

  • 24. Data: 2014-08-01 11:19:54
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-08-01 10:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Chris a...@g...pl ...

    > A co to jest ten dobry ale drogi nie chinski smartfon?
    > Jakies przykłady?
    > Trzeba sie sugerowac konkretnym modelem, czy raczej firmą?

    Sony Xperia Tablet Z/Z2 proszę bardzo.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 25. Data: 2014-08-01 12:08:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" lrfetq$pr8$...@n...news.atman.pl

    > A co to ma wspólnego ze rumunisz na sprzęcie bo szkoda ci kasy na coś dobrego ?

    > No i ???

    No i wtedy uważałeś, że to dobry sprzęt.

    > Był i jest tanim telefonem ...

    Jest bardzo tanim -- za jego cenę można mieć dziś 2 inne podobne.
    Za cenę, jakiej dziś żądają zań sklepy -- nie wiem, czy ktokolwiek
    te cenę płaci.

    > Kupuj dalej chińczyki to dalej będziesz trollował na forum że nie dostałeś zniżki
    na wakacje ...

    Chińczyk dał bony? Coś ci plącze się pod kopułą.
    Bon dawał sklep -- polski sklep, nie chiński.

    > Jak to tanie chińczyki ...

    Porównaj z innymi cenami, a bedzies zwiedział, czy tani.
    Aby było jasne -- aż 2 rdzenie i aż 600 MB RAMu i tylko 499 pln.

    http://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/pentagram-
    monster-p-430-1.bhtml?from=pla&gclid=CjwKEAjw9eyeBRC
    qxc_b-LD8kTESJADsBMxS2OPzZmyRhNthUyVA6EJ1Ly5zZ-y1b1F
    TFi0jrluW-xoCytTw_wcB&gclsrc=aw.ds

    To raczej skrajnie drogi telefon -- biorąc pod
    uwagę jego osiągi, możliwości, parametry itd.

    > Jakoś nie widzę tego :)

    To Twój problem. Upadek na beton czy terakotę
    i rozjechanie rowerem to dla mnie dowody odporności.

    > Poszukaj czegoś firmowego, wybór jest dość spory.

    Poszukam -- firmy Xiaomi .

    > Nie kupisz bo nie dają zniżek na wakacje ...

    Nie są mi potrzebne.

    > Ty chociaż wiesz jacy producenci produkują szybkie podzespoły i dobre ?

    Ja wiem. Ośmiordzeniowe -- MT i S; szybsze od nich, choć czterordzeniowe -- Q i N.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 26. Data: 2014-08-01 12:28:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Robert Tomasik" 53da8834$0$2375$6...@n...neostrada.pl

    > Im wyższa cena urządzenia tym przeważnie wyższa dbałość sprzedającego o klienta.

    Netbook Acera -- kosztował mało, ale
    serwis zadbał o mnie lepiej niż bardzo dobre.

    Serwis Fujitsu-Siemensa bardzo dobrze zadbał, choć notebook był tani.

    > Oczywiście losowo moze się okazać, że sprzęt za 300 zł będzie bardziej bezawaryjny
    niż ten za 5.000 zł. Czasem warto
    > przekalkulować, czy bardziej opłaca się kupić coś za 300 zł i zmieniać co chwilę
    albo dopłacać do remontu, czy za 5.000 zł i mieć
    > przez wiele lat. Ale masz rację, ze to jedynie można rozpatrywać w kategoriach
    prawdopodobieństwa.

    Nie wiem, jak remontować telefon. Ja remontuje
    bezpłatnie -- wgrywając lepsze aplikacje. ;)

    > Przykładowo jest kilku producentów odbiorników GPS. I rzuć okiem na ALLEGRO. W
    chwili obecnej na wtórnym rynku można tam kupić
    > odbiorniki firmy GARMIN. Działają. Ludzie je wymieniają, bo reprezentują poziom
    techniki sprzed 10 lat,

    Ludzie ten poziom reprezentują, czy odbiorniki?

    > a świat poszedł do przodu w standardach, ale działają. Znajdź mi używany odbiornik
    z tych kupywanych za grosze w Biedronkach.
    > Ręcznego eTrex'a używałem przez 10 lat i wymieniłem na nowszy model, bo był problem
    z koniecznoscią posiadania portu COM do
    > wymiany danych oraz wgrywania map kawałkami, bo miał pamięć 8 MB. Ale do końca
    doskonale działał. A mnóstwo jest opisów tych
    > MioMio, czy innych tanich odbiorników, co to im sie oprogramowanie rozsypuje po
    kilku miesiącach.

    Nie interesują mnie odbiorniki GPS. Wole telefony z odbiornikami GPS.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 27. Data: 2014-08-01 12:30:42
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > "Chris" lrfetq$pr8$...@n...news.atman.pl

    > No i wtedy uważałeś, że to dobry sprzęt.

    Pokaż mi to bo ja jakoś nie widzę żeby coś takiego napisał.

    > Jest bardzo tanim -- za jego cenę można mieć dziś 2 inne podobne.
    > Za cenę, jakiej dziś żądają zań sklepy -- nie wiem, czy ktokolwiek
    > te cenę płaci.

    Za cenę firmowego możesz mieć takich chińczyków obojętnie jakie są super
    według ciebie.

    > Chińczyk dał bony? Coś ci plącze się pod kopułą.
    > Bon dawał sklep -- polski sklep, nie chiński.

    Ale ciągle to produkt chiński.

> [...]
    TFi0jrluW-xoCytTw_wcB&gclsrc=aw.ds

    > To raczej skrajnie drogi telefon -- biorąc pod
    > uwagę jego osiągi, możliwości, parametry itd.

    Tani chińczyk w porówniu do czegoś firmowego:

    http://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/sony-xperi
    a-z2-czarny.bhtml

    > To Twój problem. Upadek na beton czy terakotę
    > i rozjechanie rowerem to dla mnie dowody odporności.

    Mi mój też spadł nie raz i dalej działa do tego nie mam żadnych
    uszczerbków na obudowie.
    Ciekawe co zrobi twój chińczyk jak padnie do wody ??

    > Poszukam -- firmy Xiaomi .

    No to zajebałeś mnie śmiechem ..

    Xiaomi Redmi Note szpieguje swoich użytkowników
    Urządzenie systematycznie łączy się bowiem z jednym z chińskich
    serwerów, co samo w sobie zbrodnią jeszcze nie jest. Problem w tym, iż
    jednocześnie przekazywane są na niego prywatne dane użytkowników -
    wiadomości tekstowe, oraz zdjęcia.

    Nie ma to jak chińczyk .. :)

    > Nie są mi potrzebne.

    To co ich się czepiałeś w co drugim poście do tego zakładając co chwilę
    nowy temat jak to cię okradli z wycieczki !!

    > Ja wiem. Ośmiordzeniowe -- MT i S; szybsze od nich, choć czterordzeniowe

    To że coś ma osiem rdzeni nie znaczy że jest szybsze ... bolidy F1 mają
    silniki V6, 1600cm pojemności i dają ponad 300km/h w parę sec.
    Jakoś amerykańce V8-V12 4000 - 6500cm2 pojemności jakoś ledwo toczą się
    do 200km/h więc twój argument jest z dupy jak większość co piszesz.
    Sorry taki mamy klimat ...

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 28. Data: 2014-08-01 12:36:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "atm" 53daa707$0$2141$6...@n...neostrada.pl

    > Tutaj dziala raczej inna zasada: jesli wydajesz na Garmina 1000-2000zl to po 5
    latach bedzie wart pewnie ok polowy ceny, czyli
    > nadal stosunkowo sporo.

    Dla mnie odbiornik GPS ma pokazać pozycję -- koordynaty.
    Im dokładniej to czyni, tym lepiej. Im czulszy, tym lepszy...
    Musi komunikować się ze światem -- BT, ekran...
    Marka mnie nie interesuje. Oby był dokładny, czuły,
    niezawodny i użyteczny.

    Odbiornik w Monsterze potrafi zawisnąć, ani w Overmaxie,
    ani w Ace -- nie zauważyłem tego problemu.

    Każdy z nich pracuje w lesie czy w samochodzie, choć
    las+samochód to czasami zbyt duży problem. Każdemu
    przeszkadzają chmury...

    ZTCczytam nie każdy Garmin radzi sobie w lesie. ;)
    Po co mi odbiornik GPS, który nie pracuje poprawnie w lesie?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 29. Data: 2014-08-01 12:48:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" lrff1k$pr8$...@n...news.atman.pl

    > Statystyki ale ty i tak kupisz taniego chińczyka w biedronce ze zniżką na wakacje.

    W Biedronce nie kupuję niczego.
    Bon dał Electro.pl, nie Biedronka.
    Monster (chiński) jest i był drogi.

    > Nie zauważyłem tego problemu w żadnym moim, znajomych sprzęcie.

    A zauważyłeś, że bredzisz? :)

    > Statystyki ale ty i tak kupisz taniego
    > chińczyka w biedronce ze zniżką na wakacje.

    W Biedronce nie kupuję niczego.
    Bon dał Electro.pl, nie Biedronka.
    Monster (chiński) jest i był drogi.

    Twoje wypowiedzi to brednie oderwane od rzeczywistości.

    Cena Mostera to obecnie 499 pln
    2 rdzenie, 600 MB RAMu 3 GB ,,dysku''
    akumulator starcza na 5 godzin pracy z GPS i 3G
    telefon grzeje się w czasie pracy także z wyłączonym ekranem
    Wg Ciebie to tani telefon

    Mylisz Biedronkę z Electro.pl, sympatie ze skrajną antypatią...

    Znaczna część Twoich wypowiedzi to brednie.

    Co do niedoładowywania -- akurat zapoznałem się z tym problem
    i jest on powszechny -- dotyka także urządzeń z najwyższych półek.
    Są nawet aplikacje monitorujące napięcie akumulatora i ostrzegające
    przed jego zbyt wysokim poziomem.

    Ty, nawet jeśli masz niedoładowywanie, nie masz o tym pojęcia.
    A gdybyś nawet miał -- kłamałbyś i bredził. :)

    Monster spadł, został rozjechany rowerem po tym jak odpadła
    tylna klapka, a jednak akumulator pracuje poprawnie
    Ty jednak nie zauważasz, że Monster jest odporny.

    Takich rewelacji u Ciebie jest cała masa.

    Może. Ja też tam nie kupuję.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 30. Data: 2014-08-01 12:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Chris a...@g...pl ...

    > Sony Xperia Tablet Z/Z2 proszę bardzo.

    Ok. Czyli tylko najdrozszy nadaje się do czegokolwiek.
    Rozumeim. ;-)