  • Data: 2008-04-22 22:18:07
    Temat: Re: Polbox odchodzi do krainy nieskończonych transferów
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba podpisana jako Olek <o...@p...onet.pl> w artykule
    <news:fuljmd$3hk$1@nemesis.news.neostrada.pl> pisze:

    > Ale na jakiej zasadzie przyjmują spam?

    Mam na myśli spam podszywający się pod naszą-klasę. Serwer SMTP
    free.polbox.pl
    jest otwarty na świat, a nie na własnych użytkowników.

    > Mi się nie udało nic wysłać ani otrzymać poprzez alias pocztowy na w.pl

    Aliasy to inna usługa - tu wiem tylko, że strony na z.pl i w.pl działały
    jeszcze gorzej niż poczta free.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)