  • 21. Data: 2012-12-30 12:40:10
    Temat: Re: Polakowo autostradowo
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 30 Dec 2012 00:20:41 +0100 (CET), WildS napisał(a):
    > W niemczech pod Hamburgiem byłem świadkiem podobnej sytuacji. Tam przed
    > tunelem pod Elbą zawsze robią się kilometrowe korki. Niedaleko przed
    > tunelem jest zjazd z A7 na bodajże A23. No i nagle sporo niemców
    > pojechało za jakimś odważnym po pasie awaryjnym kilkaset metrów do
    > zjazdówki.
    > Przed samą zjazdówką stał już na trawie busik a za busikiem śmietnik jak
    > ten naszych straży gminnych i pstrykał fotke za fotką każdemu na
    > awaryjnym :>

    Ha, czyli oni nie calkiem "ufaja swoim organizatorom ruchu", a
    organizatorzy ograniczaja sie do pstrykania fotek jako rozwiazania problemu
    :-)

    P.S. Jest mozliwe ze busik polowal na przekraczajachych predkosc ...

    J.

  • 22. Data: 2012-12-30 14:53:24
    Od: Maurycy Poszepszyński <s...@a...com>

    Użytkownik - Yogi(n) napisał::
    > Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał w wiadomości

    > Hummer. Nie mieści się na pasie awaryjnym.

    ;-)

  • 23. Data: 2012-12-30 16:25:08
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    http://www.blog.gwiazdowski.pl/index.php?subcontent=
    1&id=1168

  • 24. Data: 2012-12-30 17:30:39
    Od: Maurycy Poszepszyński <s...@a...com>

    Użytkownik - RedLite napisał::

    > Pokaż mi swoją deskę rozdzielczą, a powiem ci kim jesteś?

    Pokaż korek, a powiem ci kim jesteś.

  • 25. Data: 2012-12-30 22:37:07
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 29.12.2012 20:36, Koziołek wrote:

    > O, to widzę że spotkaliśmy się z Kolegą - tyle że ja akurat jechałem w
    > drugą stronę - korek sięgał wtedy do zjazdu na Skawinę.
    > Przy okazji wazelina dla Yanosika (CB jakoś mnie nie pociąga) za info o
    > ww. akcji oraz za wcześniejsze ostrzeżenie o suszących na Półłanki.
    > Nie, żebym jakoś strasznie szalał, ale pewnie było by 60/40.

    No szkoda, ze nie wiedzialem to bysmy sie spotkali :) Na Pollanki
    suszyli? A to zlodzieje, juz im brakuje lepszych miejsc...
    Ja wiedzialem, ze na A4 taki koreczek (CB lapalo z daleka), ale i tak
    lecialem na tarnow (nie chcialo mi sie przez miasto z bronowic przebiac)
    i moglem poczekac te 20 minut w korku. Przez te 2 dni i tak bylo z
    korkami (a wlasciwie ich brakiem) lepiej - pewno studenty nie wracaly.
    Siedze w biurze w centrum i mam dobry podglad na "ruch" - naprawde bylo
    pusto.

  • 26. Data: 2012-12-30 22:37:38
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 29.12.2012 22:45, Arbiter wrote:

    > Bardziej ni? ten korek interesowa?a mnie w?asnie deska rozdzielcza, co to za
    > samochod;)

    Leciwy lexus is.

  • 27. Data: 2012-12-31 01:03:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > http://www.blog.gwiazdowski.pl/index.php?subcontent=
    1&id=1168

    Lubię Gwiazdowskiego, jednak w przypadku tego artykułu slbo jest nabierany
    przez IMS, albo po prostu nie dopowiedział, albo już sam nie wiem.

    Pisze, że w 2011 dopłacaliśmy 34% a w 2012 38%.
    Ale czego? Ceny hurtowej? Detalicznej? Tyle, że powrzechnie wiadomo, że
    wielu producentów opuściło ceny, mało tego, wiele preparatów drastycznie
    zmieniło sprzedażw grupie ponieważ co do zasady baza ref. jest do
    najtanszego w grupie.

    Reasumując - chyba właściwsze byłoby ujęcie nie aprocentowe a per złoty.

    No i jakoś nie ujęto inflacji.

    Ale chętnie poczytam więcej na ten temat, bo raczej nie przyglądałem mu się
    dokłądniej poza tym co obserwuję na własnych zakupach.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

  • 28. Data: 2012-12-31 10:38:36
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Mon, 31 Dec 2012 00:03:56 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Pisze, że w 2011 dopłacaliśmy 34% a w 2012 38%.
    >Ale czego? Ceny hurtowej? Detalicznej? Tyle, że powrzechnie wiadomo, że

    zakładam, że tego samego

    >Reasumując - chyba właściwsze byłoby ujęcie nie aprocentowe a per złoty.

    >No i jakoś nie ujęto inflacji.

    chyba nic by to nie zmieniło, bo 38% w 2012 raczej nie będzie mniej
    niż 34% w 2011...

    >Ale chętnie poczytam więcej na ten temat, bo raczej nie przyglądałem mu się
    >dokłądniej poza tym co obserwuję na własnych zakupach.

    no właśnie... "własne zakupy" to żaden wyznacznik. Za komuny było
    powiedzenie "co prawda chleb zdrożał, ale lokomotywy staniały, więc
    nie ma inflacji".

  • 29. Data: 2012-12-31 13:55:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > zakładam, że tego samego

    Zakładasz? Wrzucając taką tezę, należałoby raczej wiedzieć.
    Nie może być "tego samego" bo przeciez ceny dośc mocno się
    zmieniały.(niektóre leki potaniały o kilkadziesiąt % żeby dorównać
    najtańszemu lekowi w grupie.)
    Zresztą taki był cel tej ustawy - obniżenie cen przez producentów.

    > chyba nic by to nie zmieniło, bo 38% w 2012 raczej nie będzie mniej
    > niż 34% w 2011...

    Znowu "raczej".
    Ja nie wiem, czy raczej masz rację.

    > no właśnie... "własne zakupy" to żaden wyznacznik. Za komuny było
    > powiedzenie "co prawda chleb zdrożał, ale lokomotywy staniały, więc
    > nie ma inflacji".

    A to prawda. Dlatego oczekiwałbym rzetelnych danych.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

  • 30. Data: 2012-12-31 14:55:26
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Mon, 31 Dec 2012 12:55:44 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Zresztą taki był cel tej ustawy - obniżenie cen przez producentów.

    no tak, nie wpadłem na to. Podobnie jak celem instalacji setek
    fotoradarów jest poprawa bezpieczeństwa :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski