  • 11. Data: 2012-12-29 20:21:38
    Temat: Re: Polakowo autostradowo
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neoniusz n...@j...org ...

> [...]
    > wierze, bo ostatecznie zakonczylo sie tym, ze pas awaryjny stal (jakis
    > kreatywny tirowiec go zablokowal), a pozostale jechaly. I pozniej
    > wiekszosc z tych aut, ktore widzialem na pasie awaryjnym, wjezdzala z
    > powrotem na normalne pasy. Nie mowia teraz na kursach do czego sluzy pas
    > awaryjny? Czy moze dla wiekszosci jest to marnujaca sie przestrzen na
    > autostradzie i trzeba ja odpowiednio spozytkowac? Na szczescie karetka i
    > inne sluzby jechaly jak jeszcze pasa awaryjnego nikt nie blokowal, bo
    > gdyby wtedy ten pas juz stal to ciekawe gdzie by sie wszyscy pomiescili.

    z jednej strony to nic dziwnego, że nagle dużo więcej osó postanowiło
    zjechac tym wezłem niż stać w korku.

    Z drugiej strony - mówisz, że ponownie wjeżdzali dalej. Cóz - gnoje i tyle.
    Pociesz się, że zapewne oszczędzili raptem kilka minut a może kiedyś
    zapłacą kilkaset złotych za takie wpierdalanie się.

    Oby przy okazji nie zapłacili ci, co rzeczywiście na wezle chcą zjechać.

  • 12. Data: 2012-12-29 20:31:17
    Od: <2...@4...203117.invalid> (Tom N)

    Budzik w
    >:

    > Uważaj grząski temat. Np. leki któe kupuje się u mnie w domu - staniały.

    Sprzedajesz u siebie w domu leki? To rzeczywiście grząski temat.. ;P

    CROSS: pl.misc.samochody,pl.pregierz
    --
    'Tom N'

  • 13. Data: 2012-12-29 20:31:29
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2012-12-29 20:21, Budzik pisze:

    > Uważaj grząski temat. Np. leki któe kupuje się u mnie w domu - staniały.
    U mnie odwrotnie. A już zupełnie kuriozalne są wyliczenia ceny leków na
    "ryczałt". Ucieszyłem się że za Prestarium zapłacę tylko kilka zł
    ryczałtu a zapłaciłem więcej, niż przedtem ze zniżką. Jak masz znajomą
    aptekarkę to zapytaj, jak się liczy ryczałt, bo tego normalny człowiek
    nie pojmie nawet po wódce. Identycznie jest z pampersami dla dorosłych,
    lekami przeciwodrzutowymi dla przeszczepowców, paskami do glukometrów
    dla cukrzyków itd.itp.
    Jacek
    PS
    temat nie tyle grząski ile cuchnący

  • 14. Data: 2012-12-29 20:36:29
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    neoniusz napisał:
    > Byl wczoraj maly wypadek (6 aut) na obwodnicy Krakowa (A4) za wezlem na
    > Skawine. Link do filmiku na dole. Korka bylo kilka kilometrow, bo w

    O, to widzę że spotkaliśmy się z Kolegą - tyle że ja akurat jechałem w drugą
    stronę - korek sięgał wtedy do zjazdu na Skawinę.
    Przy okazji wazelina dla Yanosika (CB jakoś mnie nie pociąga) za info o ww.
    akcji oraz za wcześniejsze ostrzeżenie o suszących na Półłanki. Nie, żebym
    jakoś strasznie szalał, ale pewnie było by 60/40.

    Pozdr.,

    Koziołek
    --
    www.blogmateuszka.blox.pl
    www.przepraszamzacrossposta.blox.pl

  • 15. Data: 2012-12-29 21:02:35
    Od: <9...@6...210235.invalid> (Tom N)

    Jacek w

    > U mnie odwrotnie.

    Kolejny handlujący w domu lekami...?

    > A już zupełnie kuriozalne są wyliczenia ceny leków na
    > "ryczałt".
    [...]
    > Jak masz znajomą aptekarkę to zapytaj, jak się liczy ryczałt,

    Przecież "komputer" wszystko liczy, aptekarka to interfejs białkowy ino

    > bo tego normalny człowiek nie pojmie nawet po wódce.

    Nie żryj prestarium gdy chlejesz, nie handluj lekami, skoro policzyć nie
    potrafisz... ;P

  • 16. Data: 2012-12-29 21:41:05
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > zapłacą kilkaset złotych za takie wpierdalanie się.
    >
    > Oby przy okazji nie zapłacili ci, co rzeczywiście na wezle chcą zjechać.

    I tak pieniądze nie pójdą na helikopter

  • 17. Data: 2012-12-29 22:45:10
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Maurycy Poszepszyński" <s...@a...com> napisał w
    wiadomości news:50df1584$0$26703

    > A tak naprawdę - chciałeś pokazać korek czy deskę rozdzielczą? ;-)

    Bardziej niż ten korek interesowała mnie własnie deska rozdzielcza, co to za
    samochod;)

  • 18. Data: 2012-12-29 23:09:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > bo pasa awaryjny służy do dojazdu służb albo do postoju zepsutego auta a
    > nie objeżdżania korka,

    Wiadomo, że nie chodzi o jazdę tym pasem przez kilometry, ale jak masz zjazd
    w zasięgu wzroku to nic się nie stanie jak dojedziesz tam pasem awaryjnym, w
    końcu to właśnie sytuacja awaryjna jest.

    Chodziło mi tylko o zdziwienie autora wątku, że więcej niż zwykle ludzi
    zechciało zjechać najbliższym zjazdem.
    Mnie to nie dziwi, każdy z odrobiną oleju tak zrobi.

  • 19. Data: 2012-12-30 00:20:41
    Od: WildS <f...@n...pl>

    ["Followup-To:" header set to pl.misc.samochody.]
    On 2012-12-29, neoniusz <n...@j...org> wrote:
> [...]
    > aut, a tu co, cala kolumna postanowila zjechac? I to ludzie z CB, ktorzy
    > wiedzieli, ze korek zaraz za wezlem sie konczy.

    W niemczech pod Hamburgiem byłem świadkiem podobnej sytuacji. Tam przed
    tunelem pod Elbą zawsze robią się kilometrowe korki. Niedaleko przed
    tunelem jest zjazd z A7 na bodajże A23. No i nagle sporo niemców
    pojechało za jakimś odważnym po pasie awaryjnym kilkaset metrów do
    zjazdówki.
    Przed samą zjazdówką stał już na trawie busik a za busikiem śmietnik jak
    ten naszych straży gminnych i pstrykał fotke za fotką każdemu na
    awaryjnym :>

    --
    WildS

  • 20. Data: 2012-12-30 09:46:13
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Maurycy Poszepszyński" <s...@a...com> napisał w
    > wiadomo?ci news:50df1584$0$26703

    > Bardziej niż ten korek interesowała mnie własnie deska rozdzielcza, co
    > to za samochod;)

    Hummer. Nie mieści się na pasie awaryjnym.

    --
    Yogi(n)