-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!newspeer1.de.
telia.net!newspeer4.de.telia.net!de.telia.net!nx02.iad01.newshosting.com!newsho
sting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.
neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Fri, 16 Apr 2010 22:36:20 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Polakierowane numery nadwozia
References: <4bc87111$0$17624$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <4bc87111$0$17624$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 37
Message-ID: <4bc8ca44$0$19165$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.122.37
X-Trace: 1271450180 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 19165 83.30.122.37:11633
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2273249
[ ukryj nagłówki ]krzysiek82 pisze:
> witajcie
> przyznam trochę mi nie poszło, malując wnętrze auta (cinquecento)
> pomalowałem między innymi wybite takimi kropeczkami nr nadwozia które
> znajdują się w bagażniku. Cóż można teraz z tym zrobić?
Jak ja miałem je tylko pomalowane to magik w SKP powiedział że on to da
radę przywrócić do stanu używalności i jakimiś swoimi sposobami (nie
wiem w sumie czy on jakoś rozpuścił farbę czy nabił obok taki sam
numer), zrobił tak że wyglądało lepiej.
Ale to chyba nie jest do końca ze sztuką, bo takich rzeczy nie powinno
się raczej naprawiać, bo ktoś kiedyś może mieć podejrzenia że numer
przebity.
Tyle że nie zabezpieczyłem tego antykorozyjnie (a wyczyścił to do gołej
blachy) i w parę miesięcy zaczęła to pałaszować rdza.
Tym razem już gość mówił że to się już tak nie da i że trzeba po prostu
nabić ładny, nowy numer.
Wystawił mi dokument w którym stwierdził że numer odczytał, że nie nosi
śladów przerabiania, że element podłogi bagażnika z numerem jest
oryginalny i że rdzewieje. Dodatkowo u mnie jeszcze nie było tabliczki
znamionowej.
Z tym do urzędu miasta gdzie dostałem decyzje o nadaniu nowego VIN.
Teraz z tym papierem znowu do tego SKP gdzie gość zrobi tabliczkę i
nabije numer.
> Dodatkowo tak
> niefortunnie wyszło, że pałąk wzmocnienia który tam wspawałem nachodzi
> na część numeru.
A co tam budujesz za wzmocnienia?
Hak czy klatka?
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe