-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!newspeer1.de.
telia.net!newspeer4.de.telia.net!de.telia.net!nx02.iad01.newshosting.com!newsho
sting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.
neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Fri, 16 Apr 2010 22:36:20 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Polakierowane numery nadwozia
References: <4bc87111$0$17624$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <4bc87111$0$17624$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 37
Message-ID: <4bc8ca44$0$19165$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.122.37
X-Trace: 1271450180 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 19165 83.30.122.37:11633
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2273249
[ ukryj nagłówki ]krzysiek82 pisze:
> witajcie
> przyznam trochę mi nie poszło, malując wnętrze auta (cinquecento)
> pomalowałem między innymi wybite takimi kropeczkami nr nadwozia które
> znajdują się w bagażniku. Cóż można teraz z tym zrobić?
Jak ja miałem je tylko pomalowane to magik w SKP powiedział że on to da
radę przywrócić do stanu używalności i jakimiś swoimi sposobami (nie
wiem w sumie czy on jakoś rozpuścił farbę czy nabił obok taki sam
numer), zrobił tak że wyglądało lepiej.
Ale to chyba nie jest do końca ze sztuką, bo takich rzeczy nie powinno
się raczej naprawiać, bo ktoś kiedyś może mieć podejrzenia że numer
przebity.
Tyle że nie zabezpieczyłem tego antykorozyjnie (a wyczyścił to do gołej
blachy) i w parę miesięcy zaczęła to pałaszować rdza.
Tym razem już gość mówił że to się już tak nie da i że trzeba po prostu
nabić ładny, nowy numer.
Wystawił mi dokument w którym stwierdził że numer odczytał, że nie nosi
śladów przerabiania, że element podłogi bagażnika z numerem jest
oryginalny i że rdzewieje. Dodatkowo u mnie jeszcze nie było tabliczki
znamionowej.
Z tym do urzędu miasta gdzie dostałem decyzje o nadaniu nowego VIN.
Teraz z tym papierem znowu do tego SKP gdzie gość zrobi tabliczkę i
nabije numer.
> Dodatkowo tak
> niefortunnie wyszło, że pałąk wzmocnienia który tam wspawałem nachodzi
> na część numeru.
A co tam budujesz za wzmocnienia?
Hak czy klatka?
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=