  • Data: 2017-03-02 16:46:44
    Temat: Re: Połączenie internetowe z TME
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    grapeli23 pisze:

    > Ten sam limit obowiązuje w Google Groups.

    Ale nie jest tak samo dotkliwy. Co wynika poniekąd z idei Usenetu, który
    to jest systemem spamowania wszystkich serwerów jedną wysłaną wiadomością.

    > Jak ktoś ma klapki na oczach to nie zauważy.

    Albo jak się ma killfajla na czytniku.

    > Wtedy twierdzi że jednoczesne wysłanie wiadomości na w-s-z-y-s-t-k-i-e
    > grupy usnetowe jest nieszkodliwe, zaś megaspamem nazywa wysłanie 20
    > wiadomości na pl.comp.os.linux przez dowcipnisia wykonującego nisko
    > płatne prace zlecone.

    Trudno mi się wyzbyć mojego utylitarnego spojrzenia na podobne rzeczy.
    Nie jestem w stanie dostrzec Bezmiaru Podłości, jaka tkwi w wysłaniu
    czegoś na wszystkie grupy na raz. Dla mnie to nawet lepiej, niż osobno
    na każdą, bo jak raz "przeczytam" coś takiego, to przecież już nie
    zobaczę tego na żadniej inne grupie. Zresztą rzadko coś takiego w ogóle
    widuję, wszystkie Baby Nagie niecytujące i Google Groupsy niełamiące
    linii mam od dawna wykillowane. A nowe zjawisko wymagające interwwncji
    w filtry pojawia się nie częściej niż raz na rok.

    --
    Jarek