  • Data: 2010-04-18 12:10:20
    Temat: Re: Połączenie
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@no_spam.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:hqeoop$kgp$1@inews.gazeta.pl...

    Uwież mi ze 45 netto to niejest
    > tanio, szczególnie jak masz do utrzymania kilka telefonów.

    lacznie 5 numerow, korzystam z 4 za ktore w erze przy przedluzaniu umowy
    musialbym placic conajmniej 2x wiecej dostajac w zamian mniej.
    pozostale 4 abonamenty sa za 15zl netto - 150min do wszystkich i play i
    stacjonarne free. Dla siebie wzialem 500min bo z ostatnich 5 miesiecy w erze
    przegadywalem srednio ponad 450minut miesiecznie i ten abonament najbardziej
    mi sie kalkuluje (wiekszosc rozmow do roznych sieci, ale od 10 do 65%
    polaczen na stacjonarne

    Uwież mi ze
    > darmowe - tosciema.

    sciema to placic za 4 numery 400zl jak mozna za 5 numerow 110 zl

    One sa wiliczone, a i tak wiekszość z nich przepada.
    > ja znam jedną osobę która raz w życiu wykorzystała ORangowe 920minut w
    > 14 dni.

    znam osoby ktore wisza duzo wiecej na telefonie, nie wiem ile przegaduja ale
    na pewno wiecej niz ja

    > jednak czy do 3 mln playa czy do 7 Orange -
    > już tak.

    a mi to nie robi teraz roznicy - do W3 kosztuje mnie to 9gr/min, na
    _telefony stacjonarne_ w calym kraju 0zl/min

    > Podsumowując: Ty masz super taryfe, której ja bym nie wziął bo
    > zobowiazanie 45 netto - dlamnie jest zbyt duże.

    15netto za 150minut plus bezplatne do play i na stacjonarne a nadwyzka do w3
    po 24gr brutto/min mogło by być? dla mnie byłoby na pewno za mało wiec
    wzialem wiekszy abonament, zaden prepaid nie da mi takich warunkow (nawet
    jakby dal to bym prepaida nie wzial)

    > ale moze Ty jako obrońca
    > abonamentów jakoś wyjaśnisz przewagę Animki?

    dlaczego uwazasz ze jestem obronca abonamentow? tym bardziej dlaczego
    sadzisz ze widze jakas przewage abonamentu animki?
    nie mam ochoty biegac kupowac zdrapki (ba, nawet bez polecenia zaplaty czuje
    sie zle), bawic sie w pakiety. raz na rok moge porownac oferty i jesli
    ktoras wydaje mi sie korzystniejsza - zmienic, jesli nie - korzystac dalej
    nie interesujac sie rachunkami,.