  • Data: 2012-10-20 14:35:37
    Temat: Re: Połączenia z numeru 943451265
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 20 Oct 2012 14:23:31 +0200, Tomek napisał(a):

    > Numery stacjonarne z prefiksami kierunkowymi mają taką długość od wielu lat.

    No i co z tego, że numery stacjonarne mają taką długość?
    Pozostałe numery Premium Rate (inne niż akurat tutaj podany przeze mnie)
    mają dokładnie taka samą długość jak numery stacjonarne, więc
    rozpoznawanie numerów Premium Rate po ich długości jest z góry skazane
    na niepowodzenie.
    A jeśli nie wierzysz, to przestudiuj sobie cenniki operatorów.

    --
    Krzysztof
    (dawniej używający nicka 'Chris')