  • 1. Data: 2002-12-13 09:11:13
    Temat: Polaczenia radiowe
    Od: Krzysiek Pawlik <k...@b...pl>

    Chcialem zasiegnac informacje o takim polaczeniu.
    Czy moze ktos mi napisac o firmach ktore takie lacza
    udostepniaja.
    Moze ktos korzysta z takich uslug.
    Z gory dziekuje za informacje

    --
    pozdrawiam
    krzysiek pawlik

  • 2. Data: 2002-12-13 09:34:55
    Temat: Re: Polaczenia radiowe
    Od: "Wojciech Wielogorski" <r...@e...pl>

    "Krzysiek Pawlik" <k...@b...pl> wrote in message
    > Chcialem zasiegnac informacje o takim polaczeniu.
    > Czy moze ktos mi napisac o firmach ktore takie lacza
    > udostepniaja.
    > Moze ktos korzysta z takich uslug.
    www.cdp.pl, www.futuro.com.pl, www.sferia.pl, www.tele2.pl, www.ipartners.pl

    poza tym polecam zapoznanie sie z obsluga wyszukiwarek internetowych

    pzdr

  • 3. Data: 2002-12-14 07:52:33
    Od: "Kochanke" <k...@p...onet.pl>

    Ja korzystam...i odradzam.
    W przyszlym tygodniu przesiadam sie na lacze Chello.
    Mialem same problemy z radiowym laczem i z firma ktora je udostepniala -
    BigVent

  • 4. Data: 2002-12-14 08:45:51
    Od: "Wojciech Wielogorski" <r...@e...pl>

    "Kochanke" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > Ja korzystam...i odradzam.
    ale ktore? chyba nie CDP i IP? ;-)

    > W przyszlym tygodniu przesiadam sie na lacze Chello.
    AFAIR, to tez nie cieszylo sie specjalnie dobra opinia.

    pzdr

  • 5. Data: 2002-12-15 13:32:25
    Od: Paweł Małachowski <p...@t...niewazne>

    On Fri, 13 Dec 2002, Wojciech Wielogorski wrote:

    > www.cdp.pl, www.futuro.com.pl, www.sferia.pl, www.tele2.pl, www.ipartners.pl
    > poza tym polecam zapoznanie sie z obsluga wyszukiwarek internetowych

    w lublinie taka ciekawa firma się właśnie pojawiła: http://www.freeway.pl/
    pro-futuro już się pewnie boi. *g*

    --
    { Paweł Małachowski; PM110-RIPE; pawmal#freebsd,lublin,pl }

  • 6. Data: 2002-12-16 09:04:17
    Od: Jerzy Wolinski <j...@k...net.pl>

    Paweł Małachowski wrote:

    > w lublinie taka ciekawa firma się właśnie pojawiła:
    > http://www.freeway.pl/ pro-futuro już się pewnie boi. *g*

    Rzeczywiście ciekawa ;). Freeway - dawniej BitNet. A BitNet to już
    cała niezbyt chlubna historia