  • Data: 2012-09-19 10:11:26
    Temat: Re: Polacy płacą zbyt niskie mandaty? :-)))
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "4CX250" napisał w wiadomości grup
    >A tak wogóle to ani za Hitlera czy Stalina tak nie było. Co to za
    >rząd który ślini się na pieniądze z mandatów i grzywien.

    Za Hitlera i za Kima to rodzina dostawala rachunek za skremowanie
    zwlok wieznia obozu.

    Tu nie chodzi o to ze sie slini - jest wplyw, jak widac istotny,
    trzeba w budzecie wykazac.
    Nie wiem jaki byl w poprzednich latach - zakladam ze w miare podobny.

    A teraz tylko dwie rzeczy nastapily - ITD miala w koncu uruchomic swoj
    system fotoradarowy, i mandaty mialy sie sypnac - co juz w budzecie
    uwzgledniono.

    A druga ... nie wiem - czy dziura w budzecie taka wielka, czy minister
    juz nakazal kolegom ograniczyc swoje wydatki, bo pol % zabraknie, czy
    po prostu dziennikarze robia z igly widly.

    A tak statystycznie ... 2 mld na 20 mln samochodow - 100zl na pojazd.
    Mniej, bo drogowka przynosi tylko czesc z tego.

    Coz to jest, drobiazg, porownywalny do swiatel w poludnie :-)

    A jak juz system ruszy ... ciekaw jestem. Stacjonarne, dobrze
    oznakowane FR nie stanowia "zagrozenia" - bedzie sie zwalniac.

    J.