  • Data: 2015-04-07 15:54:37
    Temat: Re: Polacy nie jeżdzą szybko.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    W dniu poniedziałek, 6 kwietnia 2015 23:30:35 UTC+2 użytkownik J.F.
    napisał:

    >Nie wiem.
    >To naprawdę ma jakieś znaczenie?
    >Tzn że może być argument dla Pana Policjanta że GPS pokazuje mi Xkm/h

    Ma o tyle znaczenie, ze piszesz 140, a moglo byc 130. Co niby popiera
    teze, ale tez i u innych na liczniku 140.
    Ewentualnie u Ciebie 140, ale u innych juz 150 ...

    >Ale tu już teoria względności wchodzi w grę. :)
    >Jedź po autostradzie 100km/h.
    >I później wjedź w miasto nawet jak nie ma korków
    >to wydaje się że wszyscy stoją.

    Owszem, ale tam miejscowi tak jezdza, co wcale chwile wczesniej nie
    byli na autostradzie.
    Po prostu trudno miec u nas szacunek dla ograniczenia, jak jedziesz
    jezdnia z 3 pasami w jedna strone, bez przejsc naziemnych, itp.

    >Kiedyś żona mi zatankowało auto do pełna.
    >I chciałem sprawdzić jak szybko się da zrobić Kraków Tarnów .
    >I odpowiem tak da się dużo szybciej.
    >Tylko pojawia się magiczne słowo KOMFORT JAZDY.

    Ja tylko o tym, ze jak jedziesz 140, to inni szybciej jadacy wolno cie
    doganiaja, i wrazenie moze byc takie: "malo osob jezdzi szybko".
    Owszem, dziala tez w druga strone, Ty 140, inni 120 i tez ich wolno
    doganiasz.

    >Octavia Combi/Mondeo/ Laguna < wszystkie auta poniżej 3 lat.
    >Dla mnie jazda tymi autami powyżej pewnych prędkości
    >to już jest orka na ugorze.
    >Nie wiem jak jeżdzą pełnoletnie merce czy BMW.
    >Pytanie jaki jest komfort jazdy w 911 czy S-Classie
    >tzn czy jak wyłączasz silnik to Twój mózg dalej jedzie.

    No nie wiem, ja tej orki nie czulem. Starsza Astra 1.6 - powyzej 120
    glosnosc gwaltownie rosnie.
    Nubira lekko rozklekotana - powyzej 180 czuc ze auto jedzie swoim
    zyciem. Nubira nierozklekotana - 120 czy 200 - zadna roznica, i tak
    glosno.
    Mondeo stare ... no, czuc, ze przy 150 sie meczy, ale co sie dziwic,
    ma tylko 90KM.
    Vectra nowsza ... nie czuc.

    >Dla mnie pusto tzn. lewy pas tempomat na 140 i tylko
    >patrzę w lusterku że z tyłu nic nie jedzie.

    a ja bym sredni odstep miedzy samochodami poprosil :-)

    >Tym postem chciałem udowodnić że Polacy nie jeżdżą
    >jak popierdoleni nawet jak mają takie możliwość jak autostrada.
    >I trzeba budować drogi a nie fotoradary.

    Jak najbardziej sie zgodze, ale rozumiesz - FR sa znacznie tansze. I
    przynosza wplyw do budzetu :-)

    No a jak autostrady nie ma, to Polacy "jezdza jak popierdoleni" :-)

    >I żeby była jasność dla mnie :
    >A4 może być płatna 1zł/km
    >DK94 (stara droga) może na niej być na każdym skrzyżowaniu Fotoradar
    >a na każdym rondzie policjant.

    na rondzie nie trzeba policjantow ...

    >I wtedy decyduje co dla mnie jest ważniejsze.

    Jestes pewien ?
    Bo wtedy sie moze okazac ze A4 jest za droga, wiec nadrabiasz miedzy
    skrzyzowaniami na 94 :-)

    >A nie wkoło Macieju: Polacy jeżdż niebezpiecznie czyli za szybko.

    J.