  • 81. Data: 2014-08-19 23:49:26
    Temat: Re: Pokrowce, kabury, skarpety
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE> wrote:

    > Teraz to ja też, wg Ciebie, nie rozumiem do czego służy ta folia? Ja
    > tylko skomentowałem Twoje wypowiedzi, a nie sens używania folii. O tym
    > wypowiedziałem się w innych postach i nie mam nic więcej do dodania.

    No jesli nie zrozumiales argumentow z kanapa i telewizorem i zarzucasz mi
    brak argumentow...

  • 82. Data: 2014-08-20 00:19:35
    Od: atm <...@v...pl>

    > Mówimy o pewnych subtelnych różnicach pomiędzy używaniem telefonu "w
    > osłonce" i "bez osłonki".
    >
    > Jeśli Ty nie czujesz różnicy to oczywiście nie widze problemu, ale dla mnie
    > jestes osobą ktora nie dba o szczegóły i akceptuje dziadostwo (krzywo
    > nalepiona folia, zdarta i zalozona ponownie, nieładnie).

    Skad u Ciebie takie doswiadczenia? Chyba niezbyt sie postarales.
    Odczucia goscia, ktory zalozyl folie Brando Ultraclear:

    The Ultra-Clear version of the Brando Protector has a glass-like finish
    and clarity - to my eyes, there is absolutely no difference in the look
    of the iPhone or the visibility of the screen with the protector
    applied. The only way to tell that there is a protector on the screen
    is to look at the cutouts for the speaker and home button, or very
    closely at the edges of the screen. Also, there is no impact at all on
    the touch-sensitivity of the screen. After an iPhone Q&A response from
    David Pogue earlier this year, I had thought that screen
    protectors would not work at all, but this has turned out to be
    incorrect. While I'm keeping my iPhone in a case most of the time, I
    still like the added protection for the screen.
    http://macgirl.net/reviews/Reviews/brandofilm.html

    Tak mozna ja zalozyc przy pewnej dozie cierpliwosci:
    http://macgirl.net/reviews/Reviews/brandofilm_files/
    BIGpage6_5.jpg

  • 83. Data: 2014-08-20 00:31:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "GAD Zombie" <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE> wrote in message

    > Hah. Widzisz, jak to pozory mylą... ;)
    > Ubawiłem się.

    No a jak inaczej interpretować Twoje własne słowa:
    "chociaż i tak spieprzyłem sprawę, bo nakleiłem ją raz i odkleiłem,
    bo było krzywo, przez co wygląda gorzej niż powinna."
    Dla mnie jest to jawne tolerowanie dziadostwa.
    Gdybyś dbał o szczegóły to założyłbyś nową...

  • 84. Data: 2014-08-20 00:35:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "Pszemol" napisał

    > Nowka sztuka, jeszcze dobrze nie uzywana, a juz poobijana :-)

    Tak jest ze wszystkim - nowy samochód kupisz i co?
    Poobklejasz go ze wszystkich stron folią? Chyba nie...
    A znacznie droższy niż telefon!

    > Ale rysy na ekranie utrudniaja :-)

    Jak weźmiesz papier ścierny i zmatowisz ekran to będą rysy utrudniać.
    Ale jak będziesz ich miał 2-3 sztuki na rok to nie będą zauważalne...
    A tego typu rysy pojawiają się na Gorilla Glass.

    > Ale skarpeta moglaby pomoc. Taka wodoodporna :-)

    Sorki, ale nie po to kupuję mały, zgrabny telefon mieszczący
    się w przedniej kieszeni spodni aby go wkładać potem do
    jakiegoś okropnego pudełka i cierpieć z nim codziennie
    na wypadek jakiegoś mało-prawdopodobnego ryzyka że
    coś się z nim stanie. Trudno, stanie się to albo kupię nowy
    albo będę używał stary - nie ma co płakać, wypadki się zdarzają.
    Nie ma sensu utrudniać sobie i uprzykrzać korzystanie z telefonu
    CODZIENNE z powodu nikłej szansy że coś się mu może stać...

  • 85. Data: 2014-08-20 00:51:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message

> [...]
    > http://macgirl.net/reviews/Reviews/brandofilm.html
    >
    > Tak mozna ja zalozyc przy pewnej dozie cierpliwosci:

    Poproś go aby porównał jakość ekranu na zewnątrz w słoneczny dzień.
    Bo w ciemnym pomieszczeniu folia rzeczywiście dużej różnicy nie robi.

  • 86. Data: 2014-08-20 00:56:38
    Od: atm <...@v...pl>

    BIGpage6_5.jpg

    > Poproś go aby porównał jakość ekranu na zewnątrz w słoneczny dzień.
    > Bo w ciemnym pomieszczeniu folia rzeczywiście dużej różnicy nie robi.

    A dlaczegoz to ja mam go o cokolwiek prosic? :]
    Mialem ta folie bylo ok na ile obecne wyswietlacze pozwalaja.
    W kazdym razie nie zauwazylem roznicy na plus po zdjeciu tej folii.
    Folie ktorych uzywales chyba byly dosc marnej jakosci.

  • 87. Data: 2014-08-20 08:30:00
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-19 19:46, Pszemol pisze:
    > "Trybun" <I...@j...com> wrote in message

    > Któryś raz z kolei pytasz o coś, co było już szczegółówo omawiane.
    > Fajnie byłoby gdybyś uważniej czytał i nie wymagał że będę powtarzał
    > to co napisałem obok...

    Zgodnie z przewidywaniami - motywów brak. Jedyna przesłanka to fakt że
    takowej Przemol nie używa, a wioęc folia folia ochronna na ekran nikomu
    niepotrzebna..

    > Zauważam jakąś anty-amerykańską obsesję w Twoich wypowiedziach...
    > Czy to jakaś Amerykanka dała Ci kiedyś kosza i masz teraz jakiś uraz
    > do wszystkiego co amerykańskie? :-))

    Rzeczowa ocena tych "nauczycieli świata", tych "dających wędkę innym"..
    jako całość.

    Oj, jestem baaarrdzo daleki od kierowania się zasadą odpowiedzialności
    zbiorowej. Przypominam że Ameryka to także m.in. Jim Morrison, Michael
    Moore... i Ford Mustang, a nie tylko R. Reagan czy rzeźnik Jugosławii -
    W. Clinton...

  • 88. Data: 2014-08-20 08:30:29
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-19 19:57, Pszemol pisze:
    > "Trybun" <I...@j...com> wrote in message

    > Rozumiem że jak kupujesz kanapę do siedzenia w pokoju
    > która przez producenta dostarczona była w foliowym worku
    > to też worka nie zdejmujesz tylko siedzisz potem na kanapie
    > długie lata pokrytej tym foliowym workiem? :-)))

    Ekran telefonu noszonego w kieszeni nie ma nic wspólnego z kanapą w domu.

  • 89. Data: 2014-08-20 08:31:08
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-19 22:28, Pszemol pisze:
    > Gdyby Trybun przeczytal instrukcje do telefonu to znazlby tam ze folie
    > nalezy zdjąc po wyjeciu telefonu z opakowania.

    Ok. Wobec tego napisz jaki sens jest naklejania tej folii przez
    producenta. Boi się że ekran się porysuje w trakcie transportu?? W mniej
    więcej trzech warstwach opakowania i sarkofagu ze styropianu???

  • 90. Data: 2014-08-20 08:33:56
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-19 19:58, Pszemol pisze:
    > "Trybun" <I...@j...com> wrote in message

    > :-)))

    Tak, używałem i widzę różne telefony, w futerałach ochronnych i z
    foliami na ekranach i bez tych ochron. Generalnie folia, o ile w ogóle
    użytkownikowi przeszkadza, to w bardzo znikomym stopniu. Natomiast brak
    takiej folii w określonym trybie użytkowania może przynieść opłakane
    skutki. I nic tu nie pomoże hasło "Gorilla Glass".