  • Data: 2014-08-22 12:12:20
    Temat: Re: Pokrowce, kabury, skarpety
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:lt5ekg$cin$...@d...me...
    > sie zabezpieczyc" :-)

    >Nie wiem... ja tak nie patrzę na to - zrobiłem świadomy wybór.

    A inni swiadomie uczynili inny wybor, mozna to uszanowac :-)

    >Nie chcę mieć małej niewygody codziennie, wolę ponieść
    >ryzyko że małe ryski się pojawią i wiem, z doświadczenia,
    >że nie wpływają one w żadnym stopniu ani na użytkowanie
    >ani nawet na kosmetyczny wygląd telefonu za bardzo.

    Ale nam sie iTelefony nie podobaja, wiec nie wiemy co mamy na ekranie
    i nie chcemy ryzykowac ze pojawia sie rysy wplywajace na uzytkowanie
    :-)

    >A jaki ja mam w tym interes żeby Tobie uprzyjemniać używanie
    >telefonu?

    Ja ci tu pomysl na milionowy biznes, a ty sie krzywisz ? czy boisz sie
    ze pojdziesz z torbami :-)

    >Przeważnie jest to wiadome z opisu telefonu...

    http://www.samsung.com/pl/support/model/GT-S7275UWNX
    EO
    Czytaj.

    >Tą co pokazałeś

    To nie skarpeta.

    > - policz sobie mm i przekonasz się, że cienki iPhone5
    >włożony do takiej skórzanej kabury z klapką na ekran zwiększy
    >swoją grubość conajmniej o 100%.

    One moga byc w roznych wersjach. Od 2*4 mm do 1*0.5
    Im grubsza tym lepiej zabezpiecza ... ale iphone az taki cienki nie
    jest :-)

    >Jak masz GG to powinieneś mieć tą samą sytuację.
    >Jak masz plastik to oczywiście inna para kaloszy...

    Na razie mam odprysk na obudowie. W uzywaniu nie przeszkadza ... ale
    moglem sie zabezpieczyc :-)

    >Tak jak pisałem wcześniej - mieszasz dwie sprawy:

    Nie nie - Ty mieszasz.
    Iphone jest drogi. Nawet na twoja amerykanska kieszen. Nawet jesli
    kosztuje 1$ w abonamencie.

    A o drogie rzeczy warto dbac :-)

    Ale ok, moze i iphone jest odporny. Kolega jednak nie pytal o ajfona
    tylko o to
    http://www.samsung.com/pl/support/model/GT-I8260CWAX
    EO

    >Znowu mieszasz dwie sprawy w jedną.

    Ale do tego sie to sprowadza :-)
    Nasze doswiadczenie mowi ze ekrany i obudowy sie rysuja. a telefony
    wypadaja z kieszeni.
    Moze i sa odporne telefony ... ale jak ktos jest esteta i nie lubi
    porysowanego tylu ?
    Nawet Apple uznal ze szklo na tyl obudowy sie nie nadaje :-)

    >O ile na głowie nie stajesz to z przedniej kieszeni jeansów nie
    >wypadnie.

    Noszenie w przedniej kieszeni jest niewygodne :-)
    Ale co - nie siadasz nigdy ? na siedzaco moze sie wypsknac,

    >Nie, nie na wszystko - kwarc, diament, szafir - rysują GG.

    Zrobic szybke z kwarcu, diamentu, szafiru a nie z jakiegos GGowna :-)

    P.S. no i wracam jeszcze do problemu nart - gdzie to cholerstwo
    uwiazac, aby nie wypadlo z reki na wyciagu, 5m nad ziemia..

    J.