  • Data: 2014-08-20 13:30:42
    Temat: Re: Pokrowce, kabury, skarpety
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości

    >Tak jest ze wszystkim - nowy samochód kupisz i co?
    >Poobklejasz go ze wszystkich stron folią? Chyba nie...
    >A znacznie droższy niż telefon!

    No wlasnie serce o kazda ryse boli.
    Obkleic folia ? Ha, to nie jest takie glupie :-)

    >Jak weźmiesz papier ścierny i zmatowisz ekran to będą rysy utrudniać.

    Mam i takie zmatowione obszary.

    >Ale jak będziesz ich miał 2-3 sztuki na rok to nie będą zauważalne...

    A to zalezy gdzie bedzie i co w tym miejscu sie wyswietla.

    >A tego typu rysy pojawiają się na Gorilla Glass.

    I tu mozesz miec racje ... ale ja nie jestem pewien co mam ...
    nozyczki wyciagnac, czy folie kupic ? :-)

    >Sorki, ale nie po to kupuję mały, zgrabny telefon mieszczący
    >się w przedniej kieszeni spodni aby go wkładać potem do

    Skarpeta niewiele pogrubia.
    Dla mnie byloby uciazliwe samo wyciaganie i wsadzanie.

    >jakiegoś okropnego pudełka i cierpieć z nim codziennie
    >na wypadek jakiegoś mało-prawdopodobnego ryzyka że
    >coś się z nim stanie.

    Imo - wcale nie takie malo prawdopdobne, ale moze szklo na ipfone
    naprawde dobre :-)

    >Trudno, stanie się to albo kupię nowy
    >albo będę używał stary

    No wlasnie - widac na amerykanska kieszen iphone tez drogi.
    I nie ma co twierdzic ze kosztuje jednego dolara :-)

    >- nie ma co płakać, wypadki się zdarzają.

    Owszem. Ale mozna zapobiegac :-)

    >Nie ma sensu utrudniać sobie i uprzykrzać korzystanie z telefonu
    >CODZIENNE z powodu nikłej szansy że coś się mu może stać...

    No i dlatego skarpety nie mam.
    Ale uzywam czegos takiego
    http://www.izigsm.pl/sklep-pokrowiec-do-nokia-lumia-
    520-id11343400.html

    W miare wygodne, malo przeszkadzalo ... tylko teraz trzy telefony
    nosze a to strasznie pogrubia :-)

    Podobaja mi sie te samsungowe Flip Cover, cienkie, IMO mniej
    zabezpieczaja, ale zawsze troche cos, no i pare wad maja ..

    J.