  • Data: 2019-04-10 11:45:19
    Temat: Re: Pokazali rozjeczanie karetki przaz pociag.
    Od: Damian Skrycki <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-04-05 o 10:16, Myjk pisze:
    > Fri, 5 Apr 2019 10:06:47 +0200, tck

    > Ale jak ktoś wjeżdża po czerwonym z już zamkniętą zaporą to może się
    > pociągu jednak spodziewać w dowolnej chwili z dowolnego kierunku.
    >
    > I ja również zachodzę w głowę, jak duże siano we łbie mają ludzie którzy
    > wjeżdżają pod zamykające się zapory i zamiast wyłamać szlaban za paręset
    > złotych dewastują pociąg i samochód za setki tysięcy złotych, a czasem
    > nawet giną w zderzeniu z pociągiem.

    Nie siano tylko stosują się do tego:
    https://gazetawroclawska.pl/tego-lepiej-nie-robic-na
    -przejezdzie-kolejowym-film/ar/12669130
    Zwróć uwagę na stanowisko Pana wypowiadającego się w nagraniu.
    Co do kierowcy może już to wcześniej robił tylko mała przewozówką, a
    teraz dostał długiego blaszaka i zapomniał o tym.