  • 11. Data: 2014-04-07 14:32:01
    Temat: Re: Pojemność baterii telefonu, czy dobrze rozumuje
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik J.F. napisał:

    > do 4.2V

    Nowe samsungi do 4.3V
    Baterie w nich potrafią wybuchnąć, gniazda USB nie wytrzymują termicznie
    (2A przez USB idzie).

    PWM z kontrolą prądu średniego.
    [..]

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 12. Data: 2014-04-08 02:08:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Modelarskich jak modelarskich - do ogolnego uzutku tez.
    > BC700, BC900

    Widziałem że gdzies dzwoni ale nie w którym kościele ;-)
    Dzięki.

    > Do li-ion sa wlasnie modelarskie.
    > http://allegro.pl/ladowarka-modelarska-gpx-greenbox-
    w-wa-i4103587827.html
    > http://allegro.pl/ladowarka-modelarska-icharger-3010
    b-1000w-30a-lodz-i4046977600.html

    :-) ta druga jest trochę... hm... duża.

    > a) sprawdz czy w telefonie nie ma jakiegos monitora ladunku,
    > b) w zasadzie wystarczy zaroweczka i zegarek :-)
    >
    > c) byly kiedys takie gotowe mierniki ... ale IMHO sluzyly nieuczciwym
    > sprzedawcom do podtrzymania oszukiwania na bateriach z niebotyczna
    > pojemnoscia.

    Żaróweczka silnie nieliniowa, pobór prądu będzie zależał silnie
    od - zmiennego przecież - napięcia rozładowywanej baterii...

    > P.S. pomylka, wariactwo, czy akwafil wszystko kupi ?
    > http://allegro.pl/basenowy-miernik-ph-i-chloru-wody-
    do-basenu-i4124242451.html

    Akwafil? To przyrząd do sprawdzania chemii w basenie pływackim.
    Wygląda na coś co może działać... Tu masz taki na amazonie:
    http://www.amazon.com/Electronic-Swimming-Chlorine-T
    ester-PC-101/dp/B00DVHRR28

  • 13. Data: 2014-04-08 02:09:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Michał Lankosz" <m...@t...pl> wrote in message

    do-basenu-i4124242451.html

    > Albo pułapka na nieuważnego klikacza.

    Raczej sprzedawca się walnął ustawiając kategorię dla tego przedmiotu.
    Ma w tym swoim sklepie prawdziwe "miód, mydło i powidło"...

  • 14. Data: 2014-04-08 02:10:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > No wlasnie, jak nie dali synchronicznej, to przy tych napieciach juz
    > spore.

    A czemu synchroniczna??