  • 11. Data: 2010-05-25 22:36:30
    Temat: Re: Pojedyncza nasadka długi torx 10, gdzie kupić [Łódź]
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > W Inter Carsie też nie mają

    teraz to już po "ptokach" ale w takich sytuacjach pozostają specjalistyczne
    sklepy z narzędziami, nie wiem jak w Łodzi, w CKMK znam jeden taki w którym
    na 99% bez dzwonienia można w zasadzie jechać po wszystko co potrzeba,
    jedynie cena czasem powala (ze względu na producenta),
    słyszałem tam fajny dialog kiedyś z klientem który szukał czegoś mało
    typowego,
    - klient "panie, 50zł za nasadkę???"
    - sprzedawca "tak, 50zł i _jest_"

    :D

    brat

  • 12. Data: 2010-05-25 23:21:45
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 25 May 2010 22:36:30 +0200, bratPit wrote:
> [...]
    >jedynie cena czasem powala (ze względu na producenta),
    >słyszałem tam fajny dialog kiedyś z klientem który szukał czegoś mało

    Mysle ze bardziej chodzi jednak o firme.
    W koncu zawsze mozna pojechac do supemarketu i kupic komplet nasadek
    za 14.99.
    Ale nawet jak sie kupi tzy komplety to nie wiadomo czy sie ta jedna
    srube odkreci.

    J.

  • 13. Data: 2010-05-26 07:26:04
    Temat: Re: Pojedyncza nasadka długi torx 10, gdzie kupić [Łód?]
    Od: "kml" <A...@g...lp>

> [...]
    > za 14.99.
    > Ale nawet jak sie kupi tzy komplety to nie wiadomo czy sie ta jedna

    Nie odkręci. O ile _droższe_ komplety kluczy nasadowych są całkiem ok, to
    pojedyncze nasadki i tanie komplety są g...o warte. Zdecydowanie lepiej
    namierzyć sklep specjalistyczny i tam dokupować poszczególne komponenty.
    Mało tego, często w takich sklepach jest towar w bardzo dobrej cenie vide
    pasta (silikon czarny) do uszczelniania miski olejowej 13 zeta a ta sama
    pasta w innym miejscu 28 :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 14. Data: 2010-05-26 08:09:07
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 25 May 2010 09:52:48 +0200, G.K. napisał(a):

    > Witam,
    > Jak w temacie, szukam nasadki - długiego Torxa 10, pojedynczego, bez
    > kompletu. Może ktoś wie gdzie kupić? W marketach typu Castorama, Nomi
    > czy Leroy można takie spotkać luzem?

    Sklep ze śląska, który czasami coś wystawia na allegro.
    http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=2488401

    Wyślij maila z pytaniem.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 15. Data: 2010-05-26 18:15:30
    Od: Piter <b...@e...pl>

    na ** p.m.s ** G.K. pisze tak:

    > No nic, będę się męczył tym co mam. Najwyżej jak dokupię to
    > dokręcę lepiej, albo podjadę do jakiegoś warsztatu, może będą mieli.
    > Bardzo fajny sklep znalazłem na rogu Przybyszewskiego i Łęczyckiej,
    > sprzedają na sztuki, ale akurat długiego torxa nie mieli

    Do jakiego wozu taki mały uparty torx?

    Też szukałem nie było w okolicy. Dałem radę takim

    http://www.wihatools.com/300seri/363TRpstar.htm

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 16. Data: 2010-05-31 12:23:29
    Od: "G.K." <g...@g...pl>

    Piter pisze:

    > Do jakiego wozu taki mały uparty torx?
    >
    > Też szukałem nie było w okolicy. Dałem radę takim
    >
    > http://www.wihatools.com/300seri/363TRpstar.htm

    No tak, ale tu są wkrętaki do śrub z otworem typu torx, a ja mam śrubę z
    łbem typu gwiazdkowego i potrzebna nasadka torx. Dałem sobie radę swoim
    zestawem, trochę ciężko było podejść, za grubą mam nasadkę ale na
    przyszłość wolałbym kupić takiego odpowiedniego torxa. Jedyna nadzieja w
    sklepie niedaleko, który "ma mieć" takie dłuższe nasadki luzem.
    A auto Opel, śruby od przepustnicy.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz