  • 41. Data: 2017-04-02 19:39:45
    Temat: Re: Pojechali mnie wczoraj na 615 PLN - Kraków - straż miejska.
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > wystarczył, to jakoś mi ciebie nie żal.

    Mnie też nie będzie żal jak w Krakowie zlikwiduja SM.

    Endriu

  • 42. Data: 2017-04-02 20:07:55
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-04-02 o 13:10, Endriu pisze:
    > Uważajcie Panowie i Panie bo w Krakowie ostro koszą strażnicy miejscy.
    A Ja Ci współczuję, nie dość że kasa to jeszcze spieprzony wieczór,bo
    człowiek nie może wrócić do domu, a tak w temacie to w krakówku sm to
    bezmuzgi, mnie kiedyś na parkingu pod wawelem stanołem zamiast na
    chodniku wg znaku to równolegle bo akurat tam rosło drzewo, to kutas
    wlepił mi mandat mimo że mieściłem się na parkingu, bernardyńska
    https://www.google.pl/maps/@50.053728,19.9383073,3a,
    75y,270h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1sxjQqHET6g8pqB9RAoVo
    Lgw!2e0!7i13312!8i6656

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 43. Data: 2017-04-02 20:11:38
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 02.04.2017 o 20:07, Janusz pisze:
> [...]
    > https://www.google.pl/maps/@50.053728,19.9383073,3a,
    75y,270h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1sxjQqHET6g8pqB9RAoVo

    Bo to było miejsce na Smarka ;).

    --
    --- xyz

  • 44. Data: 2017-04-02 20:19:37
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > A Ja Ci współczuję, nie dość że kasa to jeszcze spieprzony wieczór,bo
    > człowiek nie może wrócić do domu,

    Dzięki kolego za wspołczucie. Trzeba mieć oczy naokoło głowy :).
    Mnie to tam już przeszło tylko szkoda mojej żony. Nauczycielka panikara, do
    teraz sie trzęsie. Miała odpoczać od dzieciaków/urwisów w szkole, a dopiero
    teraz po wycieczce się trzęsie. Znacie jakiś sprawdzony sposób na
    uspokojenie spanikowanej żony ?. Może jakaś mantra albo joga ?.

    Endriu

  • 45. Data: 2017-04-02 20:58:35
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 2 Apr 2017 19:06:53 +0200, w
    <1...@i...dyndns.org.invalid.17
    0402.invalid>, 007
    <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał(-a):

    > Endriu w

    > Słyszałeś o 10m od skrzyżowania?

    W rzeczonym miejscu nie ma 10m do żadnego skrzyżowania.

  • 46. Data: 2017-04-02 21:15:11
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > W rzeczonym miejscu nie ma 10m do żadnego skrzyżowania.

    Ten znak o końcu parkowania mógłby być przesunięty do bramy wyjazdowej z tej
    firmy. Te auta co tam parkują nikmu tam nie przeszkadzają. Nie stanowią
    żadnego zagrożenia. Ktoś ustawił tam ten znak z dupy i tak sobie stoi, a SM
    robi na tym fortunę.

    Endriu

  • 47. Data: 2017-04-02 21:19:56
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Endriu" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Znacie jakiś sprawdzony sposób na uspokojenie spanikowanej żony ?. Może
    > jakaś mantra albo joga ?.

    Shopping

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 48. Data: 2017-04-02 21:20:32
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

> [...]
    > firmy. Te auta co tam parkują nikmu tam nie przeszkadzają. Nie stanowią
    > żadnego zagrożenia. Ktoś ustawił tam ten znak z dupy i tak sobie stoi, a

    Zresztą mógłby być nawet nie przesuwany, byleby była koperta. A tak to jest
    za drzewami, i nikt go nie widzi, i komendant SM z prezydentem Krakowa
    zacierają ręcę, a strażnicy czują się ważni i potrzebni. Życzę im wszystkim
    uczciwego normalnego etatu, w któym z DUPY im by pociekł pot.

    Endriu

  • 49. Data: 2017-04-02 21:23:18
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Shopping

    Moja żona to z tych super-oszczędnych, i jak teraz 600 PLN dostała grzywny,
    to na zakupy pójdzie za pół roku ....

    Endriu

  • 50. Data: 2017-04-02 22:54:56
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>