eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPojechali mnie wczoraj na 615 PLN - Kraków - straż miejska. › Re: Pojechali mnie wczoraj na 615 PLN - Kraków - straż miejska.
    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pojechali mnie wczoraj na 615 PLN - Kraków - straż miejska.
    Date: Sun, 2 Apr 2017 20:07:55 +0200

    W dniu 2017-04-02 o 13:10, Endriu pisze:
    > Uważajcie Panowie i Panie bo w Krakowie ostro koszą strażnicy miejscy.
    A Ja Ci współczuję, nie dość że kasa to jeszcze spieprzony wieczór,bo
    człowiek nie może wrócić do domu, a tak w temacie to w krakówku sm to
    bezmuzgi, mnie kiedyś na parkingu pod wawelem stanołem zamiast na
    chodniku wg znaku to równolegle bo akurat tam rosło drzewo, to kutas
    wlepił mi mandat mimo że mieściłem się na parkingu, bernardyńska
    https://www.google.pl/maps/@50.053728,19.9383073,3a,
    75y,270h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1sxjQqHET6g8pqB9RAoVo
    Lgw!2e0!7i13312!8i6656

    --
    Pozdr
    Janusz