  • Data: 2017-04-02 16:52:19
    Temat: Re: Pojechali mnie wczoraj na 615 PLN - Kraków - straż miejska.
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-04-02 o 16:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Endriu p...@i...pl ...

    Podaj namiary tej ulicy.
    Wrzuć też zdjęcie pokazujące jak ukryty jest znak.

    > Skoro zarośniety, niewidoczny znak to nie przyjmuj mandatu.
    > A jak juz w sadzie sie wybronisz to wtedy odzyskaj kase od SM.

    Oczywistą rzeczą jest, że skoro nie widać znaku, to nie ma podstaw, żeby
    wiedzieć co wolno a czego nie. Sąd powinien uniewinnić.

    > P.S. Zgadzam się - takie ceny za holowanie to bandytyzm w biały dzien.

    To nie za samo holowanie przecież.
    Ja uważam, że zbyt pobłażliwie służby podchodzą do parkujących w
    miejscach zabronionych. Odholować powinno się w ciągu kilku minut
    każdego. Przecież już kilka razy nic się nie dało zrobić z parkującymi
    na torach w warszawie. Na kilka godzin był wstrzymywany ruch tramwajów.
    Jeśli burak ma w dupie pozostałych użytkowników dróg, to powinien dostać
    szybko kosztowną lekcję.
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl