  • 101. Data: 2017-04-05 11:49:24
    Temat: Re: Pojechali mnie ... prawo zmieniać.
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-04-05 o 09:08, ąćęłńóśźż pisze:
    > Zastanawiają mnie debile pod moją parafią:
    > Obok kościoła jest z pół hektara betonu do parkowania, a zawsze ze dwóch-trzech
    debili zaparkuje na trawniku.
    > Jak widać przyzwyczajenia ze wnioski będą z butów zawsze wyłazić.

    Koło mnie na ulicy są wyznaczone znakami poziomymi i pionowymi miejsca
    do parkowania. Strefa płatnego parkowania, są parkometry, trzeba płacić.
    Więc jest kilku stałych bywalców, którzy przejeżdżając przez wolne
    miejsca wjeżdżają na chodnik obok i na trawniki za chodnikiem. Uważają,
    że jak stoją na trawniku, albo na chodniku, to nie muszą płacić. Z
    trawnika uczynili błotne bajoro, a na chodniku połamali płyty chodnikowe
    i porobili doły, w których robią się kałuże. W ciągu dnia podjeżdżają
    samochody, które parkują na wyznaczonych miejscach płatnych i blokują
    wyjazd tym zaparkowanym na chodniku i trawnikach. To tamci mają
    pretensje, otwierają wycieraczki tym zaparkowanym na płatnym i jeżdżą po
    chodniku kilkadziesiąt metrów, żeby wyjechać przez przejście dla
    pieszych. Staż miejska kiedyś przyjeżdżała i przyznawała mandaty, ale
    już jej się znudziło przyjeżdżanie ciągle w to miejsce.

  • 102. Data: 2017-04-05 16:31:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.04.2017 o 11:49, Poldek pisze:

> [...]
    > miejsca wjeżdżają na chodnik obok i na trawniki za chodnikiem. Uważają,
    > że jak stoją na trawniku, albo na chodniku, to nie muszą płacić.

    Bo nie muszą. Taki bezsens, że płacić trzeba tylko jak się parkuje na
    legalnie wyznaczonych miejscach. Jak jesteś "sprytny" to parkujesz na
    chodniku, trawniku, przystanku czy komuś na podwórku i kontrolerzy SPP
    mają cię w D4. Chyba że trafią sie strasznicy, to wtedy płacisz za
    chujowe parkowanie (ale już nie za brak kwitka). Prawo po polsku - ma
    uporządkować parkowanie a zachęca do rozjeżdzania trawników.

    Shrek

  • 103. Data: 2017-04-05 19:41:49
    Temat: Re: [OT] Pojechali mnie wczoraj na 615 PLN - Kraków - straż miejska.
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 4/5/2017 9:04 AM, ąćęłńóśźż wrote:
    > Jak najbardziej uczestniczył: to właśnie JKM zgłosił projekt uchwały lustracyjnej.

    Zgłosił. Nie uczestniczył aktywnie w rozgrywaniu teczkami. Nie tworzył
    po tym rozp... rządu, nie miał wpływu na wybory. Nic.

    Po prostu rzucił jakims ochłapem i raz się trafiło.

    I raczej akurat to nie jest powodem do dumy.

  • 104. Data: 2017-04-07 12:11:20
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Ok, ale co z mandatem - przyjałes?

    Tak przyjąłem wszystko na klatę. Nie ma sensu się na obcym terenie wykłócać,
    bo przecież to walka z wiatrakami.

    Endriu

  • 105. Data: 2017-04-07 12:15:08
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    Wczoraj jechałem na ograniczeniu do 30, i jeden taki palant suszył, bo chyba
    jakąś ogólnopolską akcję mieli wszędzie pełno Policji/krokodyli. Jak tak już
    całe miasto jedzie 30 to już jest katastrofa. Żyć się nie da. Korwin proszę
    cię przestań już gadać o tym hitlerze i o tym że baby sa przeciętnie głupsze
    od chłopa, i wygraj wreszcie te wybory, bo żyć sie odechciewa ....

    Endriu

  • 106. Data: 2017-04-07 12:26:05
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    Nie wiem koledzy dlaczego tam nie wolno stawać, ale powinna być jakaś jak nie koperta
    to wymalowane powinny być jakieś zebry poziome:

    http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/afdec1a0bcc90b3a

    to by nikt tam nie stawał, a tak to parkują tam wszyscy (którzy nie znają tematu), bo
    ten znak w koronach drzew jest i go nie widać. Jak tam parkowałem to całą ta strona
    byłą zawalona pojazdami i ledwo się wcisnąłem. Choć staram się uważać na te tamaty
    ostatnio mandat dostałem 10 lat temu niestety nie zczaiłem pułapki. Dałem dupy.

    Endriu

  • 107. Data: 2017-04-07 12:29:14
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Otóż to. Stoi po prawej stronie drogi widoczny znak zakazu, pod nim
    > tabliczka o odholowaniu. A jeden taki zaparkował pod prąd i dywaguje ;)

    Życzę ci cwaniaku żeby ci na wycieczce pojazd odholowali.

    Endriu

  • 108. Data: 2017-04-07 12:34:34
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Ma może wolną siostrę?

    :). Ma.

    P.S. Na dodatek szwagiereczka ma całkiem zgrabne nogi :), i była również na
    tej wycieczce z wlepionym mandatem :).

    Endriu

  • 109. Data: 2017-04-07 13:07:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" napisał w wiadomości grup

    >:). Ma.

    >P.S. Na dodatek szwagiereczka ma całkiem zgrabne nogi :), i była
    >również na tej wycieczce z wlepionym mandatem :).

    Trzeba sie bylo po znakach patrzec, a nie po nogach :-P

    J.

  • 110. Data: 2017-04-07 13:48:13
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 07.04.2017 o 12:26 Endriu <p...@i...pl> pisze:

    > ale powinna być jakaś jak nie koperta to wymalowane powinny być jakieś
    > zebry poziome:

    To jest zwyczajna jezdnia przeznaczona do jeżdżenia, na której jedynie nie
    wolno parkować, więc żadne koperty ani tym bardziej "zebry" nie powinny
    się tam znaleźć.
    Być może lepiej by było gdyby zakazy parkowania były zawsze dodatkowo
    oznaczane malunkami na jezdni albo znaki były ustawiane z obu stron ale na
    razie w Polsce obowiązuje oznakowanie z prawej strony i trzeba się nauczyć
    z tym żyć. Właściwie to nawet nie trzebaby nowych oznakowań wprowadzać
    tylko wszędzie gdzie są zakazy malować linie krawędziowe.

    --
    SW3
    ----