    From: io <i...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pojazd elektryczny spalił trzy domy.
    Date: Mon, 26 Jun 2023 11:55:04 +0200
    <u6t4rl$qkh$1$nadir@news.chmurka.net> <u6tuqj$1t629$1@news.icm.edu.pl>
    <u6uucf$1do$1$nadir@news.chmurka.net> <u73pdl$26ru4$2@news.icm.edu.pl>
    <u74dsd$gsf$1$nadir@news.chmurka.net> <u752e5$290hf$2@news.icm.edu.pl>
    <u759k3$720$2$nadir@news.chmurka.net> <u79cqq$2g5uk$1@news.icm.edu.pl>
    <u79kt4$4ig$1$nadir@news.chmurka.net>

    W dniu 25.06.2023 o 17:03, nadir pisze:

    > Można by się zastanowić czy nie wprowadzić częstości przeglądów
    > uzależnionych od przebiegu pojazdu, tyle tylko, że w samochodach z
    > czasem degradują się różne elementy i podzespoły nawet w czasie ich
    > nieużytkowania. Dlatego fabrycznie nowe pojazdy mają przeglądy po 2-3
    > latach, a dopiero potem co rok.

    No ale to możesz mieć według przebiegu albo maksimum 10 lat. Ale takiego
    prawa nie ma bo nie o to chodzi by było mądre tylko by ktoś mógł się
    wykazać przykręcaniem śruby a stado frajerów to popierało aż nie
    znajdzie się w sytuacji nieco innej.

    > Nie musisz też używać dróg publicznych. Albo kupuj co 3 lata fabrycznie
    > nowe Twizy. Wybór w każdym razie masz.

    Nie musisz być frajerem popierającym debilne prawo a jednak jesteś.

    > Parlament Europejski, czyżbyś był przeciwnikiem UE?

    W Niemchcech samochody mają przegląd co 2 lata i są właśnie różne okresy
    przeglądowości. Tylko w Polsce frajerzy co wierzą politykom a nie
    wymagają od nich racjonalności.

    > No społeczeństwa/państwa mają interes w tym, żeby ktoś niesprawnym
    > pojazdem nie zajebał ich obywateli na pierwszym lepszym skrzyżowaniu czy
    > pasach.

    Jaki procent wypadków stanowią spowodowane niesprawnością pojazdu, że
    takie pierdoły opowiadasz? Frajer.