  • 11. Data: 2012-11-19 13:36:23
    Temat: Re: Poglądy na ruch drogowy pani poseł Bublewicz, to bubel.
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-11-19 11:54, ::-::dysmorfofob::-:: pisze:

    > Ja mam dla tej pani szacunek, bo ofiarnie jednoczy samochodziarzy i
    > cyklistow stajac sie ich wspolnym wrogiem :]
    >
    > ::f::

    Tu się zgadzamy.
    Tym bardziej dziwie się dziennikarzom, że do dyskusji z ta panią, nie
    zapraszają ludzi myślących. Wszak jej argumenty są tak trywialne, że z
    ich zbyciem jakikolwiek fachowiec od ruchu drogowego, poza policjantami,
    nie miął by najmniejszego kłopotu.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik

  • 12. Data: 2012-11-19 14:34:55
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    > Ja mam dla tej pani szacunek, bo ofiarnie jednoczy samochodziarzy i
    > cyklistow stajac sie ich wspolnym wrogiem :]

    Fajna rekomendacja :) Kobieta niestety często gada głupoty i to jest
    faktem, ale zabawniejsze jest coś innego - przedstawianie pewnych
    rzeczy jako głupoty tylko dlatego, że ona to powiedziała.

  • 13. Data: 2012-11-19 15:02:40
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Cóż, światła dzienne spełniają swe zadanie, FR (czy cała reszta
    > rzeczy podobnych) również.

    Alez nikt nie kwestionuje, ze FR spelniaja swoje zadanie. Ba, robia to
    znakomicie, tak znakomicie, ze "facet bez prawa jazdy" stawia ich coraz
    wiecej. Problem w tym, zeby zadaniem FR nie bylo li tylko zarabianie
    kasy, a spowodowanie zwolnienia ruchu w miejscach niebezpiecznych. I o
    tym dyskutujemy.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 14. Data: 2012-11-19 15:23:22
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-11-19 14:34, Artur Maśląg pisze:

    > Fajna rekomendacja :) Kobieta niestety często gada głupoty i to jest
    > faktem, ale zabawniejsze jest coś innego - przedstawianie pewnych
    > rzeczy jako głupoty tylko dlatego, że ona to powiedziała.

    O o czym to mówiła przewodnicząca komisji parlamentarnej sejmu RP do
    spraw Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego i miała racje?

  • 15. Data: 2012-11-19 15:45:15
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

> [...]
    > zeby zadaniem FR nie bylo li tylko zarabianie kasy, a spowodowanie zwolnienia ruchu

    > w miejscach niebezpiecznych. I o tym dyskutujemy.

    Ja uwazam, ze obecnie stawianie nowych stacjonarnych FR to skrajny debilizm bo
    zalozonych wplywow to predko nie wygeneruje. Ludzie juz sie uodpornili.

    sz

  • 16. Data: 2012-11-19 15:55:52
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-11-19, szufla <b...@e...pl> wrote:

    > Ja uwazam, ze obecnie stawianie nowych stacjonarnych FR to skrajny debilizm bo
    > zalozonych wplywow to predko nie wygeneruje. Ludzie juz sie uodpornili.

    Przeciez GITD juz jest wyposazona w samochody z FR ktore ponoc robia zdjecia
    z predkoscia karabinu maszynowego :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2012-11-19 16:11:45
    Temat: Re: PoglÄ?dy na ruch drogowy pani poseĹ? Bublewicz, to bubel.
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Przeciez GITD juz jest wyposazona w samochody z FR ktore ponoc robia zdjecia
    > z predkoscia karabinu maszynowego :-)

    No wlasnie, dlatego stacjonarne to wywalanie kasy w bloto, ewentualnie do
    odpowiednich
    kieszeni :)

    sz.

  • 18. Data: 2012-11-19 17:05:31
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-11-19 15:02, Pawel O'Pajak pisze:
    > Powitanko,

    > Alez nikt nie kwestionuje, ze FR spelniaja swoje zadanie. Ba, robia to
    > znakomicie, tak znakomicie, ze "facet bez prawa jazdy" stawia ich coraz
    > wiecej.

    Fobie daje się leczyć. Było 80, ma być 300 więcej - to dużo? A co do
    politykowania - weź sobie na wstrzymanie.

    > Problem w tym, zeby zadaniem FR nie bylo li tylko zarabianie
    > kasy,

    No i tak nie jest.

    > a spowodowanie zwolnienia ruchu w miejscach niebezpiecznych.

    W większości tak jednak jest. Jeżeli uważasz, że gdzieś jest inaczej
    to zawsze możesz tym stosowne władze zainteresować. SM za działania
    niezgodne z prawem i po łapach dostało. Policja też...

    > I o tym dyskutujemy.

    Taaaak? Ja tam widzę:
    "Poglądy na ruch drogowy pani poseł Bublewicz, to bubel.", po czym
    jakieś płacze o FR, o światła dzienne i próby agitacji politycznej
    itd.

    Za dużo telewizji.

  • 19. Data: 2012-11-19 17:14:23
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-11-19 15:23, WW pisze:

    > O o czym to mówiła przewodnicząca komisji parlamentarnej sejmu RP do
    > spraw Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego i miała racje?

    Nie mam bladego pojęcia - to Ty te głupoty oglądałeś. Ale o światłach
    dziennych, fotoradarach, ograniczeniach prędkości i partii kierowców
    (ze stosownym komentarzem) to już Twoje słowa.

    Medialnie działa - zupełnie jak w telewizji :)

  • 20. Data: 2012-11-19 18:26:45
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-11-19 15:55, AZ pisze:

    > Przeciez GITD juz jest wyposazona w samochody z FR ktore ponoc robia zdjecia
    > z predkoscia karabinu maszynowego :-)

    Tak słyszałem, tak czytałem. Ba, zdaje się, że nawet widziałem ten
    sprzęt w akcji (jeżdżę po "ich" trasie podobno). No i nic.
    W sumie - tak, FR i fotorejestratory nie spełniają swych funkcji.
    Nawet ten w DC na skrzyżowaniu Sikorskiego z Sobieskiego. W niedzielę
    rano jakiś jarząbek uznał, że zawrotka pod prąd (z Mławy był, znaczy
    miał rejestrację WML, znaczy on z Warszawy, bo na W) jakimś cudem
    wjechał pod prąd w Sobieskiego (skręcałem z Sikorskiego w lewo).
    Na czołówkę poszedł.
    Tutaj:
    http://www.zumi.pl/,21.046881500000012:52.190322,,,,
    2,1a,namapie.html