  • Data: 2012-11-19 19:37:02
    Temat: Re: Poglądy na ruch drogowy pani poseł Bublewicz, to bubel.
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-19 19:12, jerzu pisze:

    > Oglądałeś wczorajsze jej wystąpienie w TVN24? Stek bzdur, tak można
    > nazwać to, co ona mówi.

    To?
    http://kontakt24.tvn.pl/temat,karac-kierowcow-bez-li
    tosci-piesi-jak-swiete-krowy-dyskusja-o-zmianach-w-r
    uchu-drogowym,67279,html?categoryId=496
    http://tinyurl.com/catz8xw

    > Zresztą ta łysa pała z policji nie lepsza.

    Irytujący jest, fakt. Jednak w sumie taka jego rola, a Ty pisząc
    w stylu "łysa pała z policji", pokazujesz, że nie słuchasz o czym
    mowa, tylko z "falą" powtarzasz, że stek bzdur, łyse pały itd.

    > Gdzie on widział "większość kierowców zatrzymującą się przed
    > przejściem"?

    Nie wiem. Wskaż miejsce takiej wypowiedzi, zobaczymy kontekst.