  • Data: 2012-11-20 08:40:04
    Temat: Re: Poglądy na ruch drogowy pani poseł Bublewicz, to bubel.
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-20 01:51, Pawel O'Pajak pisze:
    (...)
    > Ja moge dlugo rozmawiac o faktach, natomiast jak ktos poddaje w
    > watpliwosc powszechnie zauwazalne fakty, to ja juz nie mam pomyslu jak
    > mozna z kims takim dyskutowac.

    LOL - wcale mnie nie dziwi taka interpretacja, ponieważ problemem nie
    są fakty, a ich tendencyjna interpretacja oraz tworzenie pseudofaktów,
    z których można wyciągnąć już dowolne wnioski, wygodne.

    > Taka michnikowszczyzna "to sie leczy",
    > "fobie", przypisywanie swoich cech innym.

    O widzisz, świetnie Ci to idzie.

    > Z drugiej strony jak sie tak poczyta posty Artura, to jakos tak
    > smieszniej-fajniej sie robi: wszyscy drogowcy sa madrzy, rzad dba o
    > bezpieczenstwo, drogi sie buduje na potege, nawet Galas, czy p.
    > Bublewicz tacy jacys jakby z sercem do kierowcow.

    O widzisz - to właśnie taka interpretacja o jakiej wspomniałem na
    początku. Zwyczajnie kłamliwa i ukierunkowana na tani poklask. Jakbym
    słuchał Jarka. Nigdy nie pisałem, że wszyscy drogowcy są mądrzy,
    rząd owszem, o bezpieczeństwo również dba, drogi się buduje/remontuje,
    wielokrotnie pisałem, że mamy w tym spore zaległości i spotyka się
    różne idiotyzmy. Pisałem również o tym, że Bublewicz jest autorką
    różnych idiotyzmów. Galas - z Galasem to jest jeszcze zabawniej,
    ponieważ czego by nie zrobił to i tak mu przypiszesz trzęsienie
    ziemi, gradobicie i koklusz.

    > Fajnie jest zyc w
    > takim przeswiadczeniu, kiedy swiat sie wydaje prosty i przyjazny,...
    > tylko cholera te substancje daja przyzwyczajenie i sa nielegalne.

    Nie wnikam co to za substancje i jakie dają przyzwyczajenie (to
    zasadniczo Twój problem), ale świat naprawdę nie jest taki
    nieprzyjazny i skomplikowany jak to próbujesz przedstawić.