  • 11. Data: 2019-01-24 21:33:28
    Temat: Re: Poganiacz drogowy
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 24-01-2019 o 17:55, Irek.N. pisze:

    > Trzeba uważać. Ja tak właśnie zintepretowałem miganie i skończyło się na
    > małej kolizji i sądzie w następstwie. Wyrok... przedziwny. Ponad tysiak
    > i półroczny zakaz prowadzenia.

    Dla Ciebie za nagłe zahamowanie?
    No to nie wiem co w tym dziwnego - bardzo prawidłowy wyrok.
    Łagodny bym powiedział.

  • 12. Data: 2019-01-24 23:34:20
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Dla Ciebie za nagłe zahamowanie?
    > No to nie wiem co w tym dziwnego - bardzo prawidłowy wyrok.
    > Łagodny bym powiedział.

    Bardzo błędne zgadujesz,a oskarżycielem była... policja :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 13. Data: 2019-01-25 09:04:22
    Od: l...@g...com

    Migającym była Policja?

  • 14. Data: 2019-01-25 11:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Irek.N. t...@j...taki.jest.pl ...

    > Bardzo błędne zgadujesz,a oskarżycielem była... policja :)

    Mysle ze musisz powiedziec coś wiecej...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka

  • 15. Data: 2019-01-25 12:28:35
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2019-01-24 23:34, Irek.N. wrote:

    > Bardzo błędne zgadujesz,a oskarżycielem była... policja :)

    Tez nie za bardzo wiem co sie wydarzylo, vide Budzik, ale czuje
    ze uniwersalnym wytrychem powinno byc uzasadnienie, ze ustepowales
    pierwszenstwa golebiowi

    https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,policja
    nt-nie-chcial-rozjechac-golebia-wypadek-sluzbowego-b
    mw,282819.html

    --

    memento lorem ipsum

  • 16. Data: 2019-01-25 16:05:08
    Od: p...@g...com

    Zasadniczo nie pochwalam ale rozumiem ;-)
    Dziś na autostradzie dwóch kołków pokazywało sobie coś na smartfonie a za nimi tir
    odstawia cyrk bo 80 km/h jadą osobówką.

  • 17. Data: 2019-01-25 17:08:27
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 24-01-2019 o 23:34, Irek.N. pisze:

    > Bardzo błędne zgadujesz,a oskarżycielem była... policja :)

    Może jednak napiszesz po ludzku o co chodzi, kto dostał wyrok i za co?

  • 18. Data: 2019-01-25 18:04:54
    Temat: Poganiacz drogowy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wciska sie hamulec na tyle zeby sie swiatlo stopu wlaczylo i dodaje gazu. Mozg
    kierowcy w pierwszej chwili interpretuje zmiane odleglosci i czerwone swiatlo jako
    hamowanie.

  • 19. Data: 2019-01-25 19:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Wciska sie hamulec na tyle zeby sie swiatlo stopu wlaczylo i dodaje
    > gazu. Mozg kierowcy w pierwszej chwili interpretuje zmiane
    > odleglosci i czerwone swiatlo jako hamowanie.

    Probowałes?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

  • 20. Data: 2019-01-25 20:04:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Probowali ci co kiedys to badali.