  • Data: 2019-01-27 11:00:34
    Temat: Re: Poganiacz drogowy
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 26 stycznia 2019 21:58:00 UTC+1 użytkownik Marek S napisał:

    > Zdziwiłbyś się wiedząc ile razy tyodniowo na obwodnicy 3-miejskiej
    > musiałem wyprzedzać z prawej, bo prawa była po horyzont wolna, a mimo to
    > ktoś z "przepisową prędkością" trzymał się lewej.

    Równie kilka razy w miesiącu obwodnica trójmiejska jeżdżę i co jakiś czas trafia się
    typ który mnie pogania. Zdarza to się na prawym pasie ale również i na lewym, podczas
    gdy ja akurat manewr wyprzedzania robię z "przepisową prędkością". Ci poganiacze chcą
    ewidentnie wymusić na mnie abym przyspieszył ponad prędkość dopuszczalna bo Pan Król
    Kierowca Bombowca Arystokrata Szos się spieszy