  • Data: 2011-06-16 11:32:51
    Temat: Re: Pogadać z komórką
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Adam Dybkowski napisał:

    > Jasssne, tyle że moduły Telita są nienormalnie drogie. A poza tym
    > włączony interpreter Pythona zjada sporo prądu. Już lepiej i taniej
    > kupić dowolny najtańszy moduł GSM (100zł?) i doczepić do niego AVRa
    > za 5 zł.

    Jak ktoś ma węża w kieszeni, to Pythonem w module mu nie zaimponuję.

    Kupowałem kiedyś kilka modemów Telita, i to nawet nie ze względu na
    ten interpreter. Ceny nie pamiętam, ale zdaje się, że po prostu były
    "normalnie drogie", czyli ze dwa, trzy razy droższe od tanich. Ktoś
    może uznać, że z takim interpreterem będzie mu wygodniej dłubać,
    a wygoda jest dla niego warta więcej cena modułu.

    --
    Jarek