  • Data: 2011-06-27 22:13:05
    Temat: Re: Pogadać z komórką
    Od: Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-16 23:02 Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > GM862-QUAD za 70 euro i GM862-GPS za 90 dostępne od ręki.

    Hmm, to i tak o 300% drożej niż moduły ZTE bez Pythona:
    http://www.maritex.com.pl/pl/shop/products/ggid/9760
    4-zakresowy ZME3006 kosztuje w Maritexie 74zł+VAT (przy 1 szt!). A może
    da się i taniej znaleźć, nie szukałem w innych miejscach.

    Płacić 4x tyle tylko dla wbudowanego Pythona to IMHO przesada.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/