  • Data: 2012-06-25 00:55:43
    Temat: Re: Podziękowanie dla wszystkich :D
    Od: "X-Man" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "BAREK" <b...@p...pl> wrote in message news:4fe71057$1@news.home.net.pl...
    > A najlepiej jakby była to gwarancja typu NBD, czyli zgłaszasz awarię i
    > następnego dnia roboczego przyjeżdża do Ciebie Pan i ma sprzęt na miejscu
    > naprawić. Nic nigdzie nie musisz wozić ani wysyłać.
    > Dell robi przyzwoite zestawy, ale to wsparcie posprzedażne, to bardzo ważna
    > rzecz, oczywiście nikt nie daje tego za darmo.
    > Jeśli planujesz używanie komputera przez kilka lat, to długa gwarancja i
    > wsparcie jest bardzo ważne.
    > Jest jeszcze jedna istotna rzecz;
    > kupując sprzęt markowy;MAC-a, Della, Fujitsu-Siemens itd;

    no z tym FS to żeś pojechał teraz jak dla mnie to jakością (laptopy
    przynajmniej)zbliżone do Medionów itp. badziewia jedynie serie biznesowe się
    jakoś trzymały. W PCetach FS widziałem wielokrotnie napuchnięte kondensatory na
    płycie głównej ogólnie nie stawiał bym tego na równi z Dellem czy Apple bo
    jakościowo to przepaść poza nielicznymi wyjątkami.

    Pzdr
    Piotrek