  • 11. Data: 2010-08-13 13:15:35
    Temat: Re: Podwyzki
    Od: "M1SLQ" <m...@W...o2.pl>

    > Wydaje mi sie ze po prostu lekcji nie odrobiles - trzeba bylo
    > sprawdzic ile kosztuje u innych.

    Byłem u multiagenta, sprawdzałem też słynące z taniości OC w mbanku :)
    różnica była na poziomie kilkunastu złotych, więc chyba nie jest źle?

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2010-08-13 13:22:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "M1SLQ" <m...@W...o2.pl>
    > Byłem u multiagenta, sprawdzałem też słynące z taniości OC w
    > mbanku :) różnica była na poziomie kilkunastu złotych, więc chyba
    > nie jest źle?

    Chyba nie, choc mnie Allianz rozbestwil troche :-)

    J.

  • 13. Data: 2010-08-13 13:50:30
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Arek" <a...@...a.z.e.t.a.pl> wrote in message

    > 4.55% to o tyle % podwyżka vatu. Płaciłeś 22gr vatu, a teraz 23gr.
    > 22*4.55/100=1.001

    Czyli cena wzrosla z 1.22 na 1.23. Co daje podwyzke o 1.23-1.22/1.22=~0.82%
    I to jest to, co nas interesuje, a nie wyliczanie, zeby liczba grozniej
    wygladala.

    --
    Axel

  • 14. Data: 2010-08-13 14:42:57
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Chyba nie, choc mnie Allianz rozbestwil troche :-)

    A mnie wczoraj policzyli nową polise OC. W tym samym TU wyszła o 30zł drożej
    niż rok temu, w innym o 70zł taniej. :) Stare to uniqa, nowe interrisk czy
    jakos tak. /zniżka 60%/

  • 15. Data: 2010-08-13 22:30:20
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    J.F. pisze:

    > http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,8246065,Kierowc
    y_zaplaca_wiecej_za_polisy_OC_i_AC.html

    > Koniec eldorado dla kierowców. Towarzystwa ubezpieczeniowe już zaczęły
    > podnosić ceny OC i AC. - A będzie jeszcze drożej - ostrzegają
    > ubezpieczyciele
    > [....]
    >

    > a wszystko z powodu .. podwyzki VAT o 1% .. ktos tu robi z igly widly ..

    pismaki. I coraz bardziej beznadziejna wybiórcza...

    --
    pozdr,
    W.

  • 16. Data: 2010-08-14 11:40:56
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 13.08.2010 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał/a:

> [...]
    > ostrzegają ubezpieczyciele
    > [....]
    >

    > a wszystko z powodu .. podwyzki VAT o 1% .. ktos tu robi z igly

    To TU za naprawy nie biorą faktur?

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 17. Data: 2010-08-14 11:54:32
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On 14 Aug 2010 09:40:56 GMT, Sergiusz Rozanski wrote:
    y_zaplaca_wiecej_za_polisy_OC_i_AC.html

    >To TU za naprawy nie biorą faktur?

    Ano chyba nie biora, ale i tak - zaczal sie artykul od przypomnienia
    ze inni placa 2-3x wiecej [prawda to ?], a na koncu wyszlo ze to
    chodzi o 1% :-)

    J.