  • Data: 2010-08-13 12:57:57
    Temat: Re: Podwyzki
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "M1SLQ" <m...@W...o2.pl>
    > Już w lipcu zapłaciłem za OC więcej, niż 2 lata temu (30% zniżki
    > mam). Pani z rozbrajającą szczerością powiedziała, że kierowcy
    > jeżdżący bezwypadkowo dokładają się do tych, co powodują wypadki,
    > a TU przecież musi zarabiać...

    Mniej wiecej na tym polegaja ubezpieczenia - nie placisz za to
    miales szkody, placisz za to ze _mozesz_ miec szkody.
    Nie ma w tym nic dziwnego i nie ma sie co na to oburzac.

    Dawniej byl jeszcze przepis ze maksymalne znizki nie moga
    przekroczyc 60%, teraz przepisu juz chyba nie ma, znizki efektywnie
    bywaja wyzsze, zwyzki tez sa.

    Wydaje mi sie ze po prostu lekcji nie odrobiles - trzeba bylo
    sprawdzic ile kosztuje u innych.

    J.